Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia wyjazdowe

podatki,prawo pracy,zarządzanie zasobami,

skorzystaj z dofinansowania z BUR lub KFS

X

Podatek VAT dla zaawansowanych - specjalista podatkowy poziom II
NowośćPromocja

Miejsce: Kraków

Termin: 2019-07-10 - 2019-07-12

Prowadzący: Zespół Ekspertów Podatkowych

Czas trwania: 18 h

Cena: 1249 PLN (1347 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 3 lipca

I dzień

I.   Czynności opodatkowane VAT – sytuacje budzące wątpliwości interpretacyjne, m. in.:
1)    Wybrane świadczenia na potrzeby reprezentacji i reklamy, gadżety, prezenty i poczęstunek, sponsoring, konkursy i darowizny,
2)    Świadczenia na rzecz pracowników w tym odpłatne i nieodpłatne udostępnienie samochodu służbowego do przejazdów prywatnych, prezenty dla pracowników, działalność – socjalna pracodawcy, szkolenia, dofinansowanie nauki, wycieczki, opieka medyczna,
3)    Sprzedaż przedsiębiorstwa i zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wniesienie aportu do spółki, ekonomiczne uzasadnienie zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wyłączenie a zwolnienie z podatku VAT
4)    Transakcje pomiędzy wspólnikami spółki oraz pomiędzy wspólnikiem a spółką
5)    Datio in solutum, kary umowne, odszkodowania – zasady podlegania opodatkowaniu VAT
6)    Opodatkowanie bonów, voucherów i kart podarunkowych od 2019r.

II.  Moment powstania obowiązku podatkowego – zagadnienia sporne wynikające z aktualnych interpretacji i orzecznictwa sądowo-administracyjnego
1)      Usługi budowlane – dokumentowanie „momentu wykonania” tych usług
2)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy dostawie z montażem,
3)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy usługach najmu, dzierżawy
4)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy świadczeniach nieodpłatnych
5)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy świadczeniach dla pracowników

III. Wynajem, zakwaterowanie w 2019r.
1)     Wynajem nieruchomości mieszkalnych na cele mieszkaniowe  - jakie warunki trzeba spełnić aby skorzystać ze zwolnienia, zasady konstruowania umów najmu
2)     Świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem – przesłanki stosowania stawki 8% VAT 
3)     Najem na dobry – zasady opodatkowania
4)     Refakturowanie mediów oraz innych kosztów niż media na najemców – stawka podatku, moment powstania obowiązku podatkowego
5)     Refakturowania podatku od nieruchomości przy najmie – czy musi być ovatowane?
6)     Stawki: ZW, 8%, 23% –aktualne interpretacje podatkowe i wyroki sądów
7)     PKWiU a usługi najmu, dzierżawy i inne umowy o podobnym charakterze
8)     najem i dzierżawa a leasing nieruchomości – porównanie
9)     wpłata i zwrot kaucji – czy muszą być ovatowane?

IV.  Pierwsze zasiedlenie w VAT – skutki orzeczenia Kozuba Premium Selection sp. z o.o. przeciwko Dyrektorowi Izby Skarbowej w Warszawie (C-308/16)
1)     Omówienie orzeczenia Kozuba Premium Selection sp. z o.o. przeciwko Dyrektorowi Izby Skarbowej w Warszawie (C-308/16)
2)     Definicja pierwszego zasiedlenia
3)     Planowana nowelizacja definicji pierwszego zasiedlenia w ustawie o VAT – od kiedy będzie obowiązywać i co się zmieni?
4)     Warunki skorzystania ze zwolnienia w ramach pierwszego zasiedlenia
5)     Warunki rezygnacji ze zwolnienia w ramach pierwszego zasiedlenia
6)     Zasady opodatkowania gruntów w ramach pierwszego zasiedlenia

II dzień

V.  Stawki podatku VAT – przygotowanie do zmian „matrycy stawek” w 2019r
1)     Stawka podatku VAT a interpretacje podatkowe – czy warto w takiej sytuacji występować o indywidualną interpretację podatkową? Czy określenie PKWiU to element stanu faktycznego czy oceny prawnej wniosku o interpretację? Najnowsze orzecznictwo sądowe przy ocenie wniosków o interpretację w sprawie PKWiU
2)     Jak prawidłowo sklasyfikować PKWiU – opinie Urzędu Statystycznego, zasady uzyskiwania opinii, czy opinia jest wiążąca dla podatnika?
3)     Nowa „matryca stawek” – rezygnacja z PKWiU przy identyfikowaniu towarów, nomenklatura scalona – od kiedy będzie obowiązywać i jak się na nią przygotować? Omówienie założeń
4)     Wiążąca Informacja Stawkowa – zasady uzyskania informacji o stawce podatku VAT, zasady zaskarżania WIS
5)     Skutki zastosowania  wadliwej stawki podatku VAT

VI. Faktury – zagadnienia kontrowersyjne:
1)     Faktury „pro – forma” – czy są fakturą VAT od 2019r?
2)     Faktury prognozowe, bilety, faktury „niekompletne” – jakie nieprawidłowości wykluczają uznanie danego dokumentu za fakturę? Jakich błędów unikać?
3)     Faktury elektroniczne – aktualne interpretacje podatkowe (wysłanie do klienta faktury w dwóch wersjach – papierowej i elektronicznej, moment otrzymania faktury elektronicznej),
4)     Skutki wystawienia faktury korygującej przed i po terminie (kiedy ryzyko uznania przedwczesnej faktury za „pustą fakturę”, sposoby korekty),
5)     Faktury nierzetelne a wadliwe – jaka jest różnica?
6)     Faktury VAT RR – zmiany od 2019 r.
7)     Faktury nierzetelne, a prawo do odliczenia VAT
8)     Odpowiedzialność karna i karna skarbowa za wystawianie nierzetelnych faktur VAT – kto odpowiada i jakie są przesłanki?
9)     Centralny rejestr faktur VAT – od kiedy będzie wprowadzony?

VII. Kasy rejestrujące – zmiany 2019 r.
1)     Zmiana zakresu zwolnień z obowiązku stosowania kas fiskalnych od 2019 r.
2)     Planowane zmiany na rok 2019 r. m. in. kasy fiskalne on-line, NIP nabywcy na paragonie
3)     Katalog towarów i usług niepodlegających zwolnieniom z obowiązku stosowania kas fiskalnych
4)     Zwolnienia podmiotowe w przypadku stosowania kas fiskalnych
5)     Zwolnienia podmiotowo – przedmiotowe w przypadku stosowania kas fiskalnych

VIII.Przedsiębiorstwo w spadku – nowy rodzaj  podatnika podatku VAT   
1)     Skutki w VAT śmierci podatnika
2)     Kontynuacja działalności zmarłego podatnika na podstawie przepisów o zarządzie sukcesyjnym
3)     Jak ustanowić zarząd sukcesyjny i kiedy? Czy może być ustanowiony po śmierci podatnika?
4)     Następstwo prawne w VAT w tym kontynuacja prawa do odliczenia VAT
5)     Kto odpowiada za zobowiązania przedsiębiorstwa w spadku?
6)     Jak długo można prowadzić przedsiębiorstwo w spadku?
7)     Korekta faktur VAT przez przedsiębiorstwo w spadku.

IX.  Wybrane zwolnienia w VAT
1)     usługi szkoleniowe,
2)     usługi ubezpieczeniowe,
3)     dostawa rzeczy używanych
4)     usługi medyczne
5)     świadczenia socjalne
6)     usługi edukacyjne

III dzień

X.  Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego w 2019r.
1)     Prawo do odliczenia podatku VAT jako fundamentalne prawo podatnika (w świetle stanowiska TSUE, orzecznictwa polskich sądów administracyjnych i praktyki organów skarbowych)
2)     Źródła podatku naliczonego
3)     Moment powstania prawa do odliczenia i termin realizacji tego prawa
4)     Podatek naliczony dotyczący pojazdów samochodowych
5)     Ograniczenia prawa do odliczenia podatku naliczonego
6)     Obowiązek korekty odliczonej kwoty podatku naliczonego w przypadku nieregulowania należności wynikającej z faktury (zmiany w uldze na złe długi od 2019r.)
7)     Odliczanie proporcjonalne oraz korekta podatku naliczonego
8)     Kiedy podatnik traci prawo do odliczenia podatku VAT?
9)     Ciężar dowodowy – kto ma udowodnić prawo do odliczenia?

XI. Analiza wydanej przez MF metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych:
1)     Czym jest należyta staranność kupiecka? - definicja
2)     Dobra wiara podatnika
3)     Forma prawna metodyki
4)     Zakres podmiotowy i przedmiotowy metodyki: transakcje krajowe oraz transakcje transgraniczne (WDT/ WNT).
5)     Zakres ochrony wynikający z publikacji metodyki
6)     Kryteria formalne wynikające z metodyki dotyczące oceny kontrahenta (na etapie zawierania transakcji i jej kontynuacji)
7)     Kryteria transakcyjne wynikające z metodyki dotyczące oceny kontrahenta (na etapie zawierania transakcji i jej kontynuacji)
8)     Geneza i przebieg konsultacji podatkowych w sprawie metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych.
9)     Należyta staranność kupiecka w świetle stanowiska TSUE
10)    Należyta staranność kupiecka w świetle orzecznictwa polskich sądów administracyjnych.
11)    Należyta staranność kupiecka w świetle praktyki polskich organów podatkowych.
12)    Metodyka a bezpieczeństwo obrotu gospodarczego
  
XII. Zasady opracowywania wewnętrznych procedur w firmie w zakresie weryfikacji kontrahentów
1)     Komu potrzebna jest procedura?
2)     Istota sformalizowanych procedur weryfikacyjnych
3)     Elementy procedury
4)     Weryfikacja formalna vs. weryfikacja merytoryczna.
5)     Ryzyka dla działalności przedsiębiorstwa związane ze stwierdzeniem braku należytej staranności, w tym ryzyko zabezpieczenia zobowiązania podatkowego, rygor natychmiastowej wykonalności, wpływ na płynność finansową firmy.

XIII.Sankcje związane z nieprawidłowościami w rozliczeniu podatku VAT
1)     Przypadki stosowania sankcji 30%
2)     Przypadki stosowania sankcji 20%
3)     Przypadki stosowania sankcji 100%
4)     warunki wyłączające stosowanie sankcji w VAT
5)     mechanizm podzielonej płatności jako sposób na ograniczenie ryzyka związanego z odliczeniem podatku naliczonego

XIV. Klauzula nadużycia prawa w VAT
1)     Definicja nadużycia prawa w orzecznictwie ETS
2)     Definicja nadużycia prawa w polskiej ustawie VAT
3)     Stosowanie „klauzuli nadużycia prawa” przez organy skarbowe i sądy administracyjne,
4)     „Klauzula nadużycia prawa” a „klauzula przeciwko unikania opodatkowania” po zmianach od 1.01.2019 r.
5)     Raportowanie schematów podatkowych w VAT

XV.  Odwrotne obciążenie w obrocie krajowym – zmiany 2019/2020, aktualne interpretacje:
1)     planowane rozszerzenie katalogu towarów objętych odwrotnym obciążeniem
2)     aktualne interpretacje dotyczące odwrotnego obciążenia (m. in. rozbieżności interpretacyjne dotyczące rozumienia „podwykonawstwa” przy świadczeniu usług z załącznika nr 14 do ustawy o VAT).

- dyrektorzy finansowi
- główni księgowi
- pracownicy działów księgowych firm (specjaliści ds. VAT)
- właściciele i pracownicy biur rachunkowych
- doradcy podatkowi
- inne osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

Przedmiotem kursu jest omówienie na konkretnych przykładach najistotniejszych zagadnień związanych z podatkiem VAT dla osób, które są na średnim lub zaawansowanym etapie rozliczeń podatku VAT lub będąc praktykami chcą uzupełnić i usystematyzować swoją wiedzę. W praktyczny sposób omówione zostaną zagadnienia dotyczące przedmiotu opodatkowania, zwolnień podatkowych, obowiązku podatkowego, naliczenia, odliczenia podatku VAT czy ryzyka podatkowego. Zagadnienia zostały tak opracowane, aby w zrozumiały i czytelny sposób przybliżyć niełatwy temat podatku VAT.

Dzięki szkoleniu osoby uczestniczące w kursie poznają szczególne i problematyczne zasady opodatkowania czynności podatkiem VAT. Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rozliczeń i omówienie instytucji związanych z podatkiem VAT. Umożliwi to przygotowanie uczestników do samodzielnych rozliczeń w podatku VAT.

Zespół Ekspertów Podatkowych


Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.
Mecenas Mirela Chomont specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, podatków dochodowych, zagadnień z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego, optymalizacji podatkowych oraz spraw karno – skarbowych. Jako pełnomocnik reprezentuje Podatników w licznych postępowaniach podatkowych i kontrolach przed organami podatkowymi i celno – skarbowymi. Reprezentuje również Klientów w sporach przed Sądami Administracyjnymi. Posiada doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych.

Opinie

"Szkolenie poprowadzone na wysokim poziomie. Wyczerpujące odpowiedzi, konkretny przekaz prowadzącej."

M.Kuśmierek Salve

"Szkolenie poprowadzone w bardzo przystępnej formie, rzetelnie wyjasnione problemy poruszone na szkoleniu. Wykładowca bardzo jasno pokazuje wszystkei niuanse i pomaga zrozumieć problematykę poruszaną podczas szkolenia."

D. Korbel Salve Pharma

"Szkolenie ciekawe i na interesujące tematy. Możliwość wspólnego rozwiązywania wątpliwości z danej dziedziny."

P. Janicka AZ Pharma

"Bardzo dobrze przygotowane materiały."

R.Janiszewska Ostróda Yacht

"Wysoki poziom szkolenia.Dużo przykładów praktycznych.Dobra organizacja szkolenia. Polecam to szkolenie."

E.Polanowska Ostróda Yacht

"Szkolenie pod względem merytorycznym przygotowane bardzo profesjonalnie. Wykładowca "otwarty" na dyskusję z uczestnikami - bardzo merytoryczny."

B.Wysocka DLS Trans LTD

"Szkolenie zorganizowane na bardzo dobrym poziomie. Osoba prowadząca przygotowana merytorycznie, otwarta, ciekawie prowadzi zajęcia. Dużo przykładów."

Energia Wytwarzanie SA

"Szkolenie zorganizowane profesjonalnie. Wykładowca posiada bardzo rozległa wiedzę, którą potrafi przekazać w przystępny sposób."

E.Józefoficz - Knitter Plichta sp. z o.o.

Paweł Małecki

Dr inż. doradca podatkowy wpis nr 349, posiada również uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest byłym nauczycielem akademickim z 24 letnim stażem. Prawem podatkowym zajmuje się od 1995 r. działając w ramach Kancelarii Doradców Małecki i wspólnicy sp. zoo. W 1997 r zdał egzamin na Certyfikat Księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W 1998 r zdał egzamin na doradcę podatkowego. Jest autorem kilkunastu książek z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarza do ustawy o podatku VAT, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych). Komentarz do ustawy o CIT jest aktualizowany co roku i wydawany nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska sp. zoo. Publikuje regularnie artykuły lub wypowiedzi eksperckie w dziale prawnym gazet Rzeczpospolita oraz Gazeta Prawna. Od 2001 roku do 2007 r.  był członkiem Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego przy Ministrze Finansów przeprowadzającej egzaminy na doradców podatkowych. Od 2010 r. jest ponownie członkiem tej Komisji. Prowadzi wykłady z zakresu prawa podatkowego na szkoleniach doradców z Izby Doradców Podatkowych, na kierunku Doradztwo Podatkowe prowadzonym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i we Wrocławiu, w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Instytucie Konsultantów Europejskich (wykłady z zakresu podatki w projektach europejskich) i innych szkoleniach organizowanych przez profesjonalne firmy. Od kilku lat doradza Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  w zakresie podatku VAT i podatków dochodowychw projektach realizowanych przez Agencję i jej beneficjentów. Jest autorem wielu opinii z zakresu prawa podatkowego dla PARP i innych instytucji.Występuje jako pełnomocnik reprezentując podatników przed Wojewódzkimi  Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym  w sprawach podatkowych.

Opinie

Szkolenie z podatku VAT przedstawione w sposób interesujący i praktyczny z uwzględnieniem bieżących problemów.

Małgorzata Dziuba IGA Nowa Sól

Szkolenie bardzo ciekawe, objęte ściśle tematyką dotyczącą rozliczenia podatku VAT, dodatkowo oparte na ciekawych przykładach

B. Zieleniewska SM Wejherowo

Szkolenie było prowadzone przez wykładowcę, który w bardzo prosty spośób przekazał zmiany wchodzące w ustawie VAT.

Sylwia Hejduk POLBILDING

Szkolenie odbyło się w sposób zrozumiały w 100% i interesujacy.

Aleksandra Woźniak BHE Dychów

Bardzo interesujace szkolenie, dobrze przygotowany wykładowca.

Małgorzata Kukiełka Bader Polska

Szkolenie prowadzone w bardzo przystęny sposób. Odpowiedzi na pytania wyczepujące. Obszerne materiały szkoleniowe.

Agnieszka Staniewska PGNiG SA

Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy i zgodny z tematem. Wykładowca wyczerpująco odpowiedział na zadane pytania.

I. Frończyk MPGK

Świetny wykładowca , który umie przekazać posiadaną wiedzę na dany temat.

J. Gliwa GPK

Szkolenie na wysokim poziomie, przeprowadzone pzrez profesjonalnego doradcę podatkowego, poparte ciekawymi przykłądami. Możliwośc zadawania pytań, wspólne szukanie odpowiedzi.

W. Migdalska MZGK

Temat szkolenia bardzo ciekawy, poruszane tematy były wyjaśniane na bieżąco na szkoleniu.

G. Szałek ZUK

Wyczepujące omawianie tematów. Dogłebne wyjasnienia i odpowiedzi na zadane pytanie.

B.Dekier PGKiM

Szkolenie przeprowadzone perfekcyjnie, z bardzo dużą wiedzą i ciekawymi przykładami, bardzo rzetelnie i dobrze przygotowanym materiałem.

 J. Niemczyk Almatur

Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy, właściciel kancelarii podatkowej, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w trakcie pisania doktoratu z zakresu cen transferowych,  specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 10-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT jak i materiałów na kursy dla administracji podatkowej organizowanej przez Ministerstwo Finansów. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych, podatkowym prawie międzynarodowym.

Opinie:

"Pani prowadząca szkolenie bardzo zrozumiale przekazywała wszystkie informacje dotyczace tego szkolenia."

M.Kubicz PAS

"Temat wyjaśniony wyczerpująco, ciekawie."

A.Pilip VCentrum

"Pani Rzeszutek bardzo kompetentna i rzetelna."

R.Dłubała Everest Finanse

"Wykładowca osoba kompetentna, przygotowana do zajęć."

Z.Zygner-Arent Novago

"Profesjonalność pod względem organizacji szkolenia i kompetencji wykładowcy."

J.Kroczyńska John Cotton Europe

"Wysoki poziom, miła atmosfera.Polecam."

A.Habas

"Merytoryczne przedstawienie zagadnień, problemy predstawione w sposób przerzysty, jasny, wycerpujący. Materiały szkoleniowe są pogrupowane tematycznie ze wskazaniem przepisów, ułatwia to szukanie danego problemu."

J. Kobierska PPHU Jantal

"Bardzo dobra komunikacja osoby prowadzącej z uczestnikami. Możliwość zadawania pytań i bieżące uzyskanie kompetentnej odpowiedzi.Polecam osobę prowadzącą panią Małgorzatę Rzeszutek."
I. Matyja Chomer Capital

Mariusz Nowak

Doradca podatkowy, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizował się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmował się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuje się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruje się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawia sposób działania. Szkolenia są prowadzone w sposób dynamiczny i ciekawy. Szkolenia oparte są na przykładach praktycznych czerpanych z doświadczenia prelegenta. Jego szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy.Jest autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiada uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.

Opinie:

Mocno pomocne szkolenie,informacje świeże i gorące. Sposób prezentacji bardzo aktywizujący grupę,dziękujemy.  

Barbara Wenta Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa

Szkolenie prowadzone w sposób angażujący uczestników,barwnie i komunikatywnie.  

Małgorzata Szymańska Jodko-Schiewe

Szkolenie atrakcyjne ze wzgledu na tematy,które były na nim podjęte i omawiane. Wiedza wykładowcy przekazana w sposób bardzo przystępny i atrakcyjny.  

Anna Nalewka Hako Technology

Przede wszystkim wybierając szkolenie, kierowałam się tematem szkolenia, jednak na uwagę zasługuje osoba prowadząca szkolenie,bardzo łatwy sposób przekazywania informacji podatkowych,szkolenie dynamiczne,ciekawe,przy którym trudna tematyka szkoleń stała się łatwym tematem.

Magdalena Petruk "Arbud"

Szkolenie zostało przeprowadzone wyczerpująco,dokładnie zostały wyjaśnione kwestie dotyczące zmian w podatku VAT,miła atmosfera.Sposób przeprowadzenia szkolenia w pełni dla mnie zrozumiały i czytelny.

Barbara Kopeć Komunikacja Miejska Szczecinek

Szkolenie bardzo treściwe i na temat.Możliwość omówienia problemów występujących na co dzień w firmie.

I.Atamańczuk Ferrosan Medical Devices

Szkolenie profesjonalne, praktyczne przykłady.

G. Rogowska Abena Polska

Przystępnie, kompleksowo, konkretnie i sympatycznie.

A. Brożek Limito SA

Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie. Duża ilość materiałów. Tematy omówione bardzo dokładnie.

B.Adamczyk ZWiK

Szkolenie prowadzone w atrakcyjny sposób, możliwość zadawania pytań na temat własnych problemów praktycznych  

E.Paszkowska Konecranes

Bardzo wysoki poziom. Będę polecać znajomym.

I.Łuczak Agromor

Aleksander Gniłka

Doradca podatkowy prowadzący własną kancelarię doradztwa podatkowego, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób fizycznych i prawnych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej Rödl & Partner. Autor kilku pozycii książkowych oraz kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita). Wykładowca na studiach podyplomowych „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Samir Kayyali

Doradca Podatkowy, ekonomista, ekspert w dziedzinie finansów przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego oraz bezpośrednio nadzoruje departament obsługi rachunkowej i sprawozdawczości finansowej dedykowany obsłudze m. in. zagranicznych przedsiębiorców, w tym oddziałów. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT. Absolwent międzynarodowych studiów Master Studies in Finance na kierunku Corporate Finance na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prelegent na wielu konferencjach i seminariach podatkowych, w tym dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych i kursach przygotowujących do egzaminu na doradcę podatkowego. Stale publikuje komentarze i artykuły zarówno w prasie eksperckiej jak i popularnej.

Hubert Grzyb

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych oraz reprezentował Klientów w sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Hubert Grzyb posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, produkcja, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Specjalizacja:
•    podatek od towarów i usług (VAT),
•    JPK,
•    kontrole podatkowe, postępowania podatkowe, postępowania sądowo administracyjne w sprawach podatkowych,
•    postępowania karnoskarbowe,
•    prawo cywilne,
•    prawo pracy.

Marcin Górski

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: Pracował dla Artur Andersen Polska sp. z o.o. i Artur Andersen sp. z o.o. – dział podatkowy oraz dla Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. (ISP). W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych (restrukturyzacja prowadzonej działalności gospodarczej) oraz reprezentował Klientów
w spektakularnych sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie audytów podatkowych oraz dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Marcin Górski posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: przemysł ciężki, hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 2000 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Specjalizacja:
•    podatek dochodowy od osób prawnych (CIT),
•    ceny transferowe,
•    przekształcenia, łączenia, podziały jednostek gospodarczych,
•    kontrole podatkowe, postępowania podatkowe, postępowania sądowo administracyjne w sprawach podatkowych,
•    postępowania karnoskarbowe,
•    prawo cywilne,
•    prawo handlowe,
•    prawo obrotu instrumentami finansowymi

 

 

Koszt uczestnictwa:


• -jednej osoby 1249 plus 23% VAT, razem 1536.27
• -kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy


Cena obejmuje:


• -uczestnictwo w szkoleniu
• -serwis kawowy
• -obiad
• -materiały szkoleniowe
• -certyfikat ukończenia


Płatności:


• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.


Miejsce szkolenia:


• Szkolenie jest realizowane w centrum konferencyjnym zlokalizowanym w centrum miasta,
• Nazwa i adres zostanie Państwu przekazana w zaproszeniu.


Zaproszenie zawiera:


• temat szkolenia
• miejsce
• godziny realizacji


Informacje:


• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.07

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.07

2019

Zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja-motywacja-rozwój.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.07

2019

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

09.09

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

17.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.07

2019

21.08

2019

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Temat szkolenia bardzo ciekawy, poruszone problemy były wyjaśniane na bieżąco na szkoleniu"

G. Szałek

ZUK

"Prowadzący posiada szczegółową wiedzę na temat szkolenia, ilość godzin odpowiednia do zapoznania się z tematem szkolenia".

K. Chwedyna

Navimor international

"Szkolenie przygotowane przez osobę bardzo kompetentną-praktyka. Temat opowiedziany w sposób zrozumiały i ciekawy."

K.Klimecka

Biuro Obsługi Podatnika

Szkolenie bardzo ciekawe, dobrze przystępnie prowadzone. Wykładowca prezentuje b.wysoki poziom wiedzy i sposobu przekazu. Duży plus w omawianiu zagadnień na kanwie konkretnych przykładów z życia wziętych.

K.Zając

PIW

"Duża wiedza prowadzącego, jasne i wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania (...),jasne i czytelne materiały szkoleniowe"

B. Mączka

SAKHO

"Szkolenie było prowadzone w sposób profesjonalny. Otrzymaliśmy informacje na nurtujące nas pytania.Szkolenie pomoże mi w dalszej pracy."

K. Sobieszczyk

MOPS

"Szkolenie na wysokim poziomie prowadzone przez profesjonalnego doradcę podatkowego, poparte ciekawymi przykładami. Możliwość zadawania pytań, wspólne szukanie odpowiedzi"

W. Migdalska

"Szkolenie na wysokim poziomie. Temat zaprezentowany ciekawie i wyczerpująco.Materiały szkoleniowe pozwalają utrwalić wiedzę pozyskaną na szkoleniu."

U.Grzesiak

Messer Polska

"Szkolenie oceniam na bardzo wysoki poziom merytoryczny. Prowadzący posiada wysokie umiejętnosci przekazywania wiedzy w sposób zrozumiały i ciekawy"

K. Tucka

Miejskie Sieci Cieplne

Bardzo wysoki poziom. Będę polecać znajomym. I.Łuczak Agromor

X