Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia wyjazdowe

podatki,prawo pracy,zarządzanie zasobami,

skorzystaj z dofinansowania z BUR lub KFS

X

Podatek VAT dla zaawansowanych - specjalista podatkowy poziom II
NowośćPromocja

Miejsce: Bydgoszcz

Termin: 2019-07-24 - 2019-07-26

Prowadzący: Paweł Małecki

Czas trwania: 18 h

Cena: 1249 PLN (1347 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 17 lipca

I dzień

I.   Czynności opodatkowane VAT – sytuacje budzące wątpliwości interpretacyjne, m. in.:
1)    Wybrane świadczenia na potrzeby reprezentacji i reklamy, gadżety, prezenty i poczęstunek, sponsoring, konkursy i darowizny,
2)    Świadczenia na rzecz pracowników w tym odpłatne i nieodpłatne udostępnienie samochodu służbowego do przejazdów prywatnych, prezenty dla pracowników, działalność – socjalna pracodawcy, szkolenia, dofinansowanie nauki, wycieczki, opieka medyczna,
3)    Sprzedaż przedsiębiorstwa i zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wniesienie aportu do spółki, ekonomiczne uzasadnienie zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wyłączenie a zwolnienie z podatku VAT
4)    Transakcje pomiędzy wspólnikami spółki oraz pomiędzy wspólnikiem a spółką
5)    Datio in solutum, kary umowne, odszkodowania – zasady podlegania opodatkowaniu VAT
6)    Opodatkowanie bonów, voucherów i kart podarunkowych od 2019r.

II.  Moment powstania obowiązku podatkowego – zagadnienia sporne wynikające z aktualnych interpretacji i orzecznictwa sądowo-administracyjnego
1)      Usługi budowlane – dokumentowanie „momentu wykonania” tych usług
2)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy dostawie z montażem,
3)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy usługach najmu, dzierżawy
4)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy świadczeniach nieodpłatnych
5)      Moment powstania obowiązku podatkowego przy świadczeniach dla pracowników

III. Wynajem, zakwaterowanie w 2019r.
1)     Wynajem nieruchomości mieszkalnych na cele mieszkaniowe  - jakie warunki trzeba spełnić aby skorzystać ze zwolnienia, zasady konstruowania umów najmu
2)     Świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem – przesłanki stosowania stawki 8% VAT 
3)     Najem na dobry – zasady opodatkowania
4)     Refakturowanie mediów oraz innych kosztów niż media na najemców – stawka podatku, moment powstania obowiązku podatkowego
5)     Refakturowania podatku od nieruchomości przy najmie – czy musi być ovatowane?
6)     Stawki: ZW, 8%, 23% –aktualne interpretacje podatkowe i wyroki sądów
7)     PKWiU a usługi najmu, dzierżawy i inne umowy o podobnym charakterze
8)     najem i dzierżawa a leasing nieruchomości – porównanie
9)     wpłata i zwrot kaucji – czy muszą być ovatowane?

IV.  Pierwsze zasiedlenie w VAT – skutki orzeczenia Kozuba Premium Selection sp. z o.o. przeciwko Dyrektorowi Izby Skarbowej w Warszawie (C-308/16)
1)     Omówienie orzeczenia Kozuba Premium Selection sp. z o.o. przeciwko Dyrektorowi Izby Skarbowej w Warszawie (C-308/16)
2)     Definicja pierwszego zasiedlenia
3)     Planowana nowelizacja definicji pierwszego zasiedlenia w ustawie o VAT – od kiedy będzie obowiązywać i co się zmieni?
4)     Warunki skorzystania ze zwolnienia w ramach pierwszego zasiedlenia
5)     Warunki rezygnacji ze zwolnienia w ramach pierwszego zasiedlenia
6)     Zasady opodatkowania gruntów w ramach pierwszego zasiedlenia

II dzień

V.  Stawki podatku VAT – przygotowanie do zmian „matrycy stawek” w 2019r
1)     Stawka podatku VAT a interpretacje podatkowe – czy warto w takiej sytuacji występować o indywidualną interpretację podatkową? Czy określenie PKWiU to element stanu faktycznego czy oceny prawnej wniosku o interpretację? Najnowsze orzecznictwo sądowe przy ocenie wniosków o interpretację w sprawie PKWiU
2)     Jak prawidłowo sklasyfikować PKWiU – opinie Urzędu Statystycznego, zasady uzyskiwania opinii, czy opinia jest wiążąca dla podatnika?
3)     Nowa „matryca stawek” – rezygnacja z PKWiU przy identyfikowaniu towarów, nomenklatura scalona – od kiedy będzie obowiązywać i jak się na nią przygotować? Omówienie założeń
4)     Wiążąca Informacja Stawkowa – zasady uzyskania informacji o stawce podatku VAT, zasady zaskarżania WIS
5)     Skutki zastosowania  wadliwej stawki podatku VAT

VI. Faktury – zagadnienia kontrowersyjne:
1)     Faktury „pro – forma” – czy są fakturą VAT od 2019r?
2)     Faktury prognozowe, bilety, faktury „niekompletne” – jakie nieprawidłowości wykluczają uznanie danego dokumentu za fakturę? Jakich błędów unikać?
3)     Faktury elektroniczne – aktualne interpretacje podatkowe (wysłanie do klienta faktury w dwóch wersjach – papierowej i elektronicznej, moment otrzymania faktury elektronicznej),
4)     Skutki wystawienia faktury korygującej przed i po terminie (kiedy ryzyko uznania przedwczesnej faktury za „pustą fakturę”, sposoby korekty),
5)     Faktury nierzetelne a wadliwe – jaka jest różnica?
6)     Faktury VAT RR – zmiany od 2019 r.
7)     Faktury nierzetelne, a prawo do odliczenia VAT
8)     Odpowiedzialność karna i karna skarbowa za wystawianie nierzetelnych faktur VAT – kto odpowiada i jakie są przesłanki?
9)     Centralny rejestr faktur VAT – od kiedy będzie wprowadzony?

VII. Kasy rejestrujące – zmiany 2019 r.
1)     Zmiana zakresu zwolnień z obowiązku stosowania kas fiskalnych od 2019 r.
2)     Planowane zmiany na rok 2019 r. m. in. kasy fiskalne on-line, NIP nabywcy na paragonie
3)     Katalog towarów i usług niepodlegających zwolnieniom z obowiązku stosowania kas fiskalnych
4)     Zwolnienia podmiotowe w przypadku stosowania kas fiskalnych
5)     Zwolnienia podmiotowo – przedmiotowe w przypadku stosowania kas fiskalnych

VIII.Przedsiębiorstwo w spadku – nowy rodzaj  podatnika podatku VAT   
1)     Skutki w VAT śmierci podatnika
2)     Kontynuacja działalności zmarłego podatnika na podstawie przepisów o zarządzie sukcesyjnym
3)     Jak ustanowić zarząd sukcesyjny i kiedy? Czy może być ustanowiony po śmierci podatnika?
4)     Następstwo prawne w VAT w tym kontynuacja prawa do odliczenia VAT
5)     Kto odpowiada za zobowiązania przedsiębiorstwa w spadku?
6)     Jak długo można prowadzić przedsiębiorstwo w spadku?
7)     Korekta faktur VAT przez przedsiębiorstwo w spadku.

IX.  Wybrane zwolnienia w VAT
1)     usługi szkoleniowe,
2)     usługi ubezpieczeniowe,
3)     dostawa rzeczy używanych
4)     usługi medyczne
5)     świadczenia socjalne
6)     usługi edukacyjne

III dzień

X.  Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego w 2019r.
1)     Prawo do odliczenia podatku VAT jako fundamentalne prawo podatnika (w świetle stanowiska TSUE, orzecznictwa polskich sądów administracyjnych i praktyki organów skarbowych)
2)     Źródła podatku naliczonego
3)     Moment powstania prawa do odliczenia i termin realizacji tego prawa
4)     Podatek naliczony dotyczący pojazdów samochodowych
5)     Ograniczenia prawa do odliczenia podatku naliczonego
6)     Obowiązek korekty odliczonej kwoty podatku naliczonego w przypadku nieregulowania należności wynikającej z faktury (zmiany w uldze na złe długi od 2019r.)
7)     Odliczanie proporcjonalne oraz korekta podatku naliczonego
8)     Kiedy podatnik traci prawo do odliczenia podatku VAT?
9)     Ciężar dowodowy – kto ma udowodnić prawo do odliczenia?

XI. Analiza wydanej przez MF metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych:
1)     Czym jest należyta staranność kupiecka? - definicja
2)     Dobra wiara podatnika
3)     Forma prawna metodyki
4)     Zakres podmiotowy i przedmiotowy metodyki: transakcje krajowe oraz transakcje transgraniczne (WDT/ WNT).
5)     Zakres ochrony wynikający z publikacji metodyki
6)     Kryteria formalne wynikające z metodyki dotyczące oceny kontrahenta (na etapie zawierania transakcji i jej kontynuacji)
7)     Kryteria transakcyjne wynikające z metodyki dotyczące oceny kontrahenta (na etapie zawierania transakcji i jej kontynuacji)
8)     Geneza i przebieg konsultacji podatkowych w sprawie metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych.
9)     Należyta staranność kupiecka w świetle stanowiska TSUE
10)    Należyta staranność kupiecka w świetle orzecznictwa polskich sądów administracyjnych.
11)    Należyta staranność kupiecka w świetle praktyki polskich organów podatkowych.
12)    Metodyka a bezpieczeństwo obrotu gospodarczego
  
XII. Zasady opracowywania wewnętrznych procedur w firmie w zakresie weryfikacji kontrahentów
1)     Komu potrzebna jest procedura?
2)     Istota sformalizowanych procedur weryfikacyjnych
3)     Elementy procedury
4)     Weryfikacja formalna vs. weryfikacja merytoryczna.
5)     Ryzyka dla działalności przedsiębiorstwa związane ze stwierdzeniem braku należytej staranności, w tym ryzyko zabezpieczenia zobowiązania podatkowego, rygor natychmiastowej wykonalności, wpływ na płynność finansową firmy.

XIII.Sankcje związane z nieprawidłowościami w rozliczeniu podatku VAT
1)     Przypadki stosowania sankcji 30%
2)     Przypadki stosowania sankcji 20%
3)     Przypadki stosowania sankcji 100%
4)     warunki wyłączające stosowanie sankcji w VAT
5)     mechanizm podzielonej płatności jako sposób na ograniczenie ryzyka związanego z odliczeniem podatku naliczonego

XIV. Klauzula nadużycia prawa w VAT
1)     Definicja nadużycia prawa w orzecznictwie ETS
2)     Definicja nadużycia prawa w polskiej ustawie VAT
3)     Stosowanie „klauzuli nadużycia prawa” przez organy skarbowe i sądy administracyjne,
4)     „Klauzula nadużycia prawa” a „klauzula przeciwko unikania opodatkowania” po zmianach od 1.01.2019 r.
5)     Raportowanie schematów podatkowych w VAT

XV.  Odwrotne obciążenie w obrocie krajowym – zmiany 2019/2020, aktualne interpretacje:
1)     planowane rozszerzenie katalogu towarów objętych odwrotnym obciążeniem
2)     aktualne interpretacje dotyczące odwrotnego obciążenia (m. in. rozbieżności interpretacyjne dotyczące rozumienia „podwykonawstwa” przy świadczeniu usług z załącznika nr 14 do ustawy o VAT).

- dyrektorzy finansowi
- główni księgowi
- pracownicy działów księgowych firm (specjaliści ds. VAT)
- właściciele i pracownicy biur rachunkowych
- doradcy podatkowi
- inne osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

Przedmiotem kursu jest omówienie na konkretnych przykładach najistotniejszych zagadnień związanych z podatkiem VAT dla osób, które są na średnim lub zaawansowanym etapie rozliczeń podatku VAT lub będąc praktykami chcą uzupełnić i usystematyzować swoją wiedzę. W praktyczny sposób omówione zostaną zagadnienia dotyczące przedmiotu opodatkowania, zwolnień podatkowych, obowiązku podatkowego, naliczenia, odliczenia podatku VAT czy ryzyka podatkowego. Zagadnienia zostały tak opracowane, aby w zrozumiały i czytelny sposób przybliżyć niełatwy temat podatku VAT.

Dzięki szkoleniu osoby uczestniczące w kursie poznają szczególne i problematyczne zasady opodatkowania czynności podatkiem VAT. Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rozliczeń i omówienie instytucji związanych z podatkiem VAT. Umożliwi to przygotowanie uczestników do samodzielnych rozliczeń w podatku VAT.

Paweł Małecki


Dr inż. doradca podatkowy wpis nr 349, posiada również uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest byłym nauczycielem akademickim z 24 letnim stażem. Prawem podatkowym zajmuje się od 1995 r. działając w ramach Kancelarii Doradców Małecki i wspólnicy sp. zoo. 

W 1997 r zdał egzamin na Certyfikat Księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W 1998 r zdał egzamin na doradcę podatkowego. Jest autorem kilkunastu książek z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarza do ustawy o podatku VAT, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych). Komentarz do ustawy o CIT jest aktualizowany co roku i wydawany nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska sp. zoo.  

Publikuje regularnie artykuły lub wypowiedzi eksperckie w dziale prawnym gazet Rzeczpospolita oraz Gazeta Prawna.  Od 2001 roku do 2007 r.  był członkiem Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego przy Ministrze Finansów przeprowadzającej egzaminy na doradców podatkowych. Od 2010 r. jest ponownie członkiem tej Komisji.

Prowadzi wykłady z zakresu prawa podatkowego na szkoleniach doradców z Izby Doradców Podatkowych, na kierunku Doradztwo Podatkowe prowadzonym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i we Wrocławiu, w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Instytucie Konsultantów Europejskich (wykłady z zakresu podatki w projektach europejskich) i innych szkoleniach organizowanych przez profesjonalne firmy.

Od kilku lat doradza Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  w zakresie podatku VAT i podatków dochodowychw projektach realizowanych przez Agencję i jej beneficjentów. Jest autorem wielu opinii z zakresu prawa podatkowego dla PARP i innych instytucji.Występuje jako pełnomocnik reprezentując podatników przed Wojewódzkimi  Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym  w sprawach podatkowych.

Opinie

Bardzo dobre , rzeczowe szkolenie

 K. Kosecka - SM Kociewie

Bardzo rzeczowo, konkretnie z przytoczeniem przykładów z codziennego funkcjonowania firm.

Tomasz Chmielewski ONIX

Szkolenie rzetelne i zgodne z tematem.

Aneta Piotrowska BHE DYCHÓW

  Szkolenie uważam za interesujące, przeprowadzone bardzo zrozumiale dla słuchacza.

Alicja Łuczkiewicz Hydro Energetyka

Szkolenie merytoryczne, zagadnienia omawiano jasno, rzeczowo, na przykładach branżowych. Bardzo dobra komunikacja wykładowcy ze słuchaczami

  B. Dulińska SM Lębork

Profesjonalne podejście do zagadnienia, bardzo miła atmosfera

E. Gajewska SM Tczew

Szkolenie z podatku VAT przedstawione w sposób interesujący i praktyczny z uwzględnieniem bieżących problemów. 

Małgorzata Dziuba IGA Nowa Sól

Szkolenie bardzo ciekawe, objęte ściśle tematyką dotyczącą rozliczenia podatku VAT, dodatkowo oparte na ciekawych przykładach 

B. Zieleniewska SM Wejherowo

Szkolenie było prowadzone przez wykładowcę, który w bardzo prosty spośób przekazał zmiany wchodzące w ustawie VAT.

Sylwia Hejduk POLBILDING

Szkolenie odbyło się w sposób zrozumiały w 100% i interesujacy.

Aleksandra Woźniak BHE Dychów

Bardzo interesujace szkolenie, dobrze przygotowany wykładowca.

Małgorzata Kukiełka Bader Polska

Szkolenie prowadzone w bardzo przystęny sposób. Odpowiedzi na pytania wyczepujące. Obszerne materiały szkoleniowe.

Agnieszka Staniewska PGNiG SA

Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy i zgodny z tematem. Wykładowca wyczerpująco odpowiedział na zadane pytania.

 I. Frończyk MPGK

Świetny wykładowca , który umie przekazać posiadaną wiedzę na dany temat.

J. Gliwa GPK

Szkolenie na wysokim poziomie, przeprowadzone pzrez profesjonalnego doradcę podatkowego, poparte ciekawymi przykłądami. Możliwośc zadawania pytań, wspólne szukanie odpowiedzi.

 W. Migdalska MZGK

Temat szkolenia bardzo ciekawy, poruszane tematy były wyjaśniane na bieżąco na szkoleniu.

G. Szałek ZUK

Wyczepujące omawianie tematów. Dogłebne wyjasnienia i odpowiedzi na zadane pytanie.

B.Dekier PGKiM

Szkolenie przeprowadzone perfekcyjnie, z bardzo dużą wiedzą i ciekawymi przykładami, bardzo rzetelnie i dobrze przygotowanym materiałem.

 J. Niemczyk Almatur 

Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny z pełnym zaangażowaniem prowadzącego. Możliwość uzyskania odpowiedzi i pomocy na nurtujące tematy nie objęte tematem szkolenia. 

J. Grabda SM Zagórze

Dziękuję za przekazaną wiedzę w sposób zrozumiały.

 S. Kreński Dick Inter SA

"Wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, omówienie problemów na przykładach." 

S.Reisky Gmina Krzanowice

Zagadnienia szkoleniowe przedstawione w przejrzysty i zrozumiały sposób.

J. Grabda SM Zagórze

"Bardzo czytelny sposób prowadzenia zajęć. Bardzo dobra znajomość problemów, możliwość zadawania pytań."

Dom Pomocy Społecznej

"Wyczerpujące odpowiedzi na zagadnienia zadawane przez uczestników szkolenia."

E. Jędrzejczyk Dom Pomocy Społecznej

"Prowadzący posiada rozległa wiedzę na temat ustawy, interpretacji przez US, GUS, NSA czy WSA. Ponadto ma wiedzę praktyczną wyniesioną z prowadzonej działalności, co skutkuje gruntowną analizę konkretnych przykładów i rozwiązań"

H.Latacz Dyskret Polska

"Przekaz merytoryczny i przedstawienie najważniejszych informacji w sposób interesujący i przystępny"

W. Sarata ZRB SARBUD

"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, tematy szkolenia zostały w pełni wyczerpane. Częste podawanie przykładów. Wysoka kultura osobista prowadzącego oraz możliwość zadawania pytań było dodatkowym atutem."

K.Komorowska Mojsiuk

"Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny. Zagadnienia przedstawione przejrzyście i zrozumiale."

A.Humańska Sarah plus

"Szkolenie bardzo przydatne i zadowalające pod wzgledem merytorycznym. Osoba prowadzaca w bardzo zrozumiały sposób, umie odpowiedzieć na nie jedno pytanie. Polecam to szkolenie w 100%."

J. Kowalczyk Dancoal

 

"Szkolenie przygotowane przez osobę bardzo kompetentną-praktyka. Temat opowiedziany w sposób zrozumiały i ciekawy."

                                                                                                                                         K.Klimecka Biuro Obsługi Podatnika 

"Wiedza i doświadczenie prowadzącego bezcenne. Podawanie konkretnych przykładów do omawianych sytuacji.

                                                                                  Monika Piotrowska Kornas NZOZ

Szkolenie konkretne, na temat, zgodne z oczekiwaniami. Prowadzący kompetentny, chętny do udzielania wyjaśnień na zadawane pytania.

                                                                                                         A.Zielińska BR TAX

Koszt uczestnictwa:


• -jednej osoby 1249 plus 23% VAT, razem 1536.27
• -kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy


Cena obejmuje:


• -uczestnictwo w szkoleniu
• -serwis kawowy
• -obiad
• -materiały szkoleniowe
• -certyfikat ukończenia


Płatności:


• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.


Miejsce szkolenia:


• Szkolenie jest realizowane w centrum konferencyjnym zlokalizowanym w centrum miasta,
• Nazwa i adres zostanie Państwu przekazana w zaproszeniu.


Zaproszenie zawiera:


• temat szkolenia
• miejsce
• godziny realizacji


Informacje:


• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.07

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.07

2019

Zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja-motywacja-rozwój.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.07

2019

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

09.09

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

17.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

15.07

2019

08.08

2019

Rachunkowość od podstaw

Bydgoszcz Nowość Promocja

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

„Niezwykle profesjonalne szkolenie wyróżniające się świetną organizacją zajęć i czasu wolnego oraz wysokim poziomem merytorycznym wykładów. Będę zachęcać innych do skorzystania z oferty szkoleniowej firmy. Dziękuję bardzo.”

H.Fokt

OPWiK

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie. Ciekawy sposób przekazania wiedzy".

A. Tomaszewska

Poly GAZ

"Największym atutem szkolenia jest osoba szkoląca. Bardzo duża wiedza, ciekawe przykłady, sposób przekazania. Pożyteczne materiały w formie papierowej"

J. Kezika

ZWAE

"Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie, zakres tematyczny wyczerpujący. Wykładowca prowadził szkolenie w ciekawy sposób, cały czas nawiązując kontakt z uczestnikami"

M.Iwachów

Limatherm Components sp. z o.o.

"Fachowo, materiały w bardzo obszernej formie, polecam"

K.Borto

Szpital Powiatowy

"Atuty szkolenia: mała liczba uczestników, możliwość skupienia się na wybranych przez uczestników tematach, wysoki poziom merytoryczny, szkolenie przeprowadzone w atmosferze swobodnej dyskusji"

A.Warmusz

AIB

"Szkolenie rzeczowe, bardzo dobrze poprowadzone."

K.Celep

PCPR

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. temat został przedstawiony ciekawie. Chętnie polecę znajomym"

R. Kolka

Agropak

"Szkolenie prowadzone w sposób czytelny i jasny.Profesjonalne podejście do tematu.

B.Cieśla

Dancoal

" Konkretne podejście do tematu, z duża ilością egzemplifikacji w formie własnych doświadczeń, czy też poparcia w formie interpretacji prawnych.

M. Bujak

Winkelmann

X