Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia wyjazdowe

podatki,prawo pracy,zarządzanie zasobami,

skorzystaj z dofinansowania z BUR lub KFS

X

Kompendium wiedzy o kosztach podatkowych w świetle zmian w ustawach o PIT i CIT od 2019 r.
NowośćPromocja

Miejsce: Gdańsk

Termin: 2019-07-15 - 2019-07-15

Prowadzący: Mirela Chomont

Czas trwania: 6 h

Cena: 449 PLN (499 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 5 lipca

1.    Koszty uzyskania przychodów związane z użytkowaniem samochodów osobowych przez przedsiębiorców od 2019 roku:
•    100%, 75 % lub 20 % kosztów eksploatacyjnych w kosztach uzyskania przychodów – zasady stosowania i zagadnienia praktyczne, jak rozliczać te koszty
•    „Kilometrówka” po zmianach w 2019 r.
•    Zasady rozliczania leasingu od 2019r. – zagadnienia praktyczne
•    Rozliczanie odpisów amortyzacyjnych i opłat leasingowych aut osobowych nabytych lub leasingowanych przed 2019 r.
•    Skutki podatkowe różnych rodzajów wykupu samochodów poleasingowych
•    Skutki podatkowe sprzedaży pojazdów wykupionych z leasingu.

2.    Koszty uzyskania przychodów w podatku CIT/PIT – zagadnienia kontrowersyjne
•    związek pomiędzy przychodem a wydatkiem niezbędny dla ujęcia kosztu w rachunku podatkowym według najnowszego orzecznictwa
•    transakcja gotówkowe (jak liczyć limit 15000 zł) – problemy praktyczne na tle stosowania przepisów
•    odszkodowania i kary umowne w kosztach uzyskania przychodów – zagadnienia praktyczne.
•    dokumentowanie nabycia tzw. „usług niematerialnych” – jak bezpiecznie zakupić te usługi i rozliczyć podatkowo

3.    Omówienie najnowszego orzecznictwa dotyczącego świadczeń
pracowniczych w kontekście kosztów uzyskania przychodów
- imprezy integracyjne,
- jubileuszowe i okolicznościowe – nagrody,
- wydatki na konferencje,
- abonamenty medyczne,
- posiłki i napoje dla pracowników,
- bony towarowe,
- paczki świąteczne,
- świadczenia na podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- strój, ubiór pracowników, ekwiwalent za pranie odzieży roboczej,
- ubezpieczenia dodatkowe,
- świadczenia wynikające z przepisów BHP,
- świadczenia socjalne i wynikające z ZFŚS,
- świadczenia sportowe (karty benefit itp.)

4.    Reklama i reprezentacja a koszty uzyskania przychodów przedsiębiorców w 2019r.
•    Czym jest reklama?
•    Czym jest reprezentacja?
•    posiłki dla kontrahentów
•    upominki dla kontrahentów,
•    organizowanie imprez artystycznych i rekreacyjnych dla kontrahentów,
•    udział w targach i konferencjach
•    sponsoring,
•    konkursy z nagrodami,
•    regulamin sprzedaży premiowej

5.    Wierzytelności jako koszty uzyskania przychodów:
- w jakich sytuacjach wierzytelność może być kosztem uzyskania przychodu,
- wymagane dokumenty do spisania wierzytelności w koszty, w tym problematyka odpisu aktualizującego,
- moment spisania wierzytelności nieściągalnych w koszty uzyskania przychodu,
- problematyka wierzytelności przedawnionych
- rozliczenie straty z tytułu umorzenia

6.    Koszty uzyskania przychodów po zmianach w 2018 r.
a)    Kontrowersyjne zmiany w przepisach o źródłach dochodów – „zyski kapitałowe”.
•    Problemy związane z odpowiednim kwalifikowaniem przychodów do różnych źródeł
•    zasady przypisywania kosztów uzyskania przychodów do odpowiednich źródeł przychodów (w tym ogólne koszty zarządu, media, usługi reklamowe, usługi doradcze, wynagrodzenia pracowników)
•    Klucze alokacji kosztów podatkowych.

b)    Zmiany dotyczące ograniczenia rozliczania w kosztach podatkowych wydatków na usługi niematerialne (np. doradcze, reklamowe) oraz licencje zakupione od podmiotów powiązanych.
•    rodzaje usług niematerialnych
•    wskaźnik EBITDA dla celów prawidłowego ustalenia poziomu kosztów podatkowych - jak prawidłowo go wyliczyć?

7.    Korekta kosztów, kiedy korygujemy na bieżąco koszty a kiedy wstecz – praktyczny aspekt zmian.

Szkolenie jest skierowane do:
a) przedsiębiorców
b) członków zarządów
c) dyrektorów finansowych
d) księgowych i głównych księgowych
e) specjalistów podatkowych
f) specjalistów z zakresu controllingu
g) innych osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

Przedmiotem szkolenia jest omówienie na konkretnych przykładach najistotniejszych zagadnień związanych z rozliczaniem kosztów uzyskania przychodu. W praktyczny sposób omówione zostaną zagadnienia dotyczące najczęstszych problemów związanych z rozliczaniem kosztów uzyskania przychodów po nowelizacjach z ostatnich lat. Zagadnienia zostały tak opracowane, aby w zrozumiały i czytelny sposób przybliżyć niełatwy temat kosztów uzyskania przychodów.

Dzięki szkoleniu osoby uczestniczące poznają praktyczny wymiar rozliczania kosztów uzyskania przychodów w firmie. Umożliwi to przygotowanie uczestników do samodzielnych rozliczeń kosztów uzyskania przychodów. W trakcie szkolenia omówione zostanie najnowsze orzecznictwo dotyczące tej tematyki oraz stanowiska organów skarbowych.

Mirela Chomont


Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.
Mecenas Mirela Chomont specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, podatków dochodowych, zagadnień z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego, optymalizacji podatkowych oraz spraw karno – skarbowych. Jako pełnomocnik reprezentuje Podatników w licznych postępowaniach podatkowych i kontrolach przed organami podatkowymi i celno – skarbowymi. Reprezentuje również Klientów w sporach przed Sądami Administracyjnymi. Posiada doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych.

Opinie

"Szkolenie poprowadzone na wysokim poziomie. Wyczerpujące odpowiedzi, konkretny przekaz prowadzącej." 

M.Kuśmierek Salve

"Szkolenie poprowadzone w bardzo przystępnej formie, rzetelnie wyjasnione problemy poruszone na szkoleniu. Wykładowca bardzo jasno pokazuje wszystkei niuanse i pomaga zrozumieć problematykę poruszaną podczas szkolenia."

D. Korbel Salve Pharma

"Szkolenie ciekawe i na interesujące tematy. Możliwość wspólnego rozwiązywania wątpliwości z danej dziedziny."

P. Janicka AZ Pharma

"Bardzo dobrze przygotowane materiały."

R.Janiszewska Ostróda Yacht

"Wysoki poziom szkolenia.Dużo przykładów praktycznych.Dobra organizacja szkolenia. Polecam to szkolenie."

E.Polanowska Ostróda Yacht

"Szkolenie pod względem merytorycznym przygotowane bardzo profesjonalnie. Wykładowca "otwarty" na dyskusję z uczestnikami - bardzo merytoryczny."

B.Wysocka DLS Trans LTD

"Szkolenie zorganizowane na bardzo dobrym poziomie. Osoba prowadząca przygotowana merytorycznie, otwarta, ciekawie prowadzi zajęcia. Dużo przykładów."

Energia Wytwarzanie SA

"Szkolenie zorganizowane profesjonalnie. Wykładowca posiada bardzo rozległa wiedzę, którą potrafi przekazać w przystępny sposób."

E.Józefoficz - Knitter Plichta sp. z o.o.

 

 

Koszt uczestnictwa:


• -jednej osoby 449 plus 23% VAT, razem 552.27
• -kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy


Cena obejmuje:


• -uczestnictwo w szkoleniu
• -serwis kawowy
• -obiad
• -materiały szkoleniowe
• -certyfikat ukończenia


Płatności:


• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.


Miejsce szkolenia:


• Szkolenie jest realizowane w centrum konferencyjnym zlokalizowanym w centrum miasta,
• Nazwa i adres zostanie Państwu przekazana w zaproszeniu.


Zaproszenie zawiera:


• temat szkolenia
• miejsce
• godziny realizacji


Informacje:


• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.07

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.07

2019

Zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja-motywacja-rozwój.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.07

2019

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

09.09

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

17.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.07

2019

10.07

2019

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Duża ilośc informacji przekazana rzeczowo w krótkim czasie. Przystęny przekaz w formie wykładu z elementami ćwiczeń i konsultacji oraz dyskusji."

A.Karska

Geotermia Poddębice

"Ciekawe szkolenie, głeboka analiza tematu i praktyczne uwagi prowadzącego powodują, że warto skorzystać z Państwa oferty."

E. Rączka

Kancelaria Radcy Prawnego

"Szkolenie przebiegło w miłej i sympatycznej atmosferze. Przygotowanie prowadzącego pod względem merytorycznym bardzo dobre. Uporządkowałam swoje informacje "

I. Sobańska

ZEC

"Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie. Osoba prowadząca emanuje spokojem w trakcie przekazywania informacji. Odpowiednio rozplanowuje czas i przerwy."

D.Radecka

MPWiK

"Pod względem merytorycznym bardzo atrakcyjny wykład, atrakcyjne materiały, przykłady zdarzeń"

Joanna Jeda

PWiK

"Składnie, rzeczowo i profesjonalnie"

M.Lewicka

Norda Łebcz

"Pozytywna ocena szkolenia, było dużo przykładów i zadań liczbowych."

K.Marut

Navimor International

"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Poziom merytoryczny na wysokim poziomie."

D.Małkowska

OPEC

"Dobre przygotowanie prowadzącej szkolenie, wysokie kwalifikacje. Ciekawa prezentacja. Obszerne materiały i doświadczenie w praktyce"

S. Kasprzak

Usługi Projektowe

"Prowadzący posiada szczegółową wiedzę na temat szkolenia, ilość godzin odpowiednia do zapoznania się z tematem szkolenia".

K. Chwedyna

Navimor international

X