Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia wyjazdowe

podatki,prawo pracy,zarządzanie zasobami,

skorzystaj z dofinansowania z BUR lub KFS

X

Podatek VAT od podstaw - specjalista podatkowy poziom I
NowośćPromocja

Miejsce: Gdańsk

Termin: 2019-08-12 - 2019-08-14

Prowadzący: Zespół Ekspertów Podatkowych

Czas trwania: 18 h

Cena: 1199 PLN (1347 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 2 sierpnia

Dzień I
1. Regulacje prawne dotyczące podatku VAT (przepisy unijne i przepisy krajowe i ich wzajemne relacje)
a) Regulacje prawne obowiązujące w Polsce
b) Ustawa o podatku VAT – omówienie struktury ustawy i sposobu interpretacji przepisów ustawy na przykładach.
c) Znaczenie Rozporządzeń do ustawy o VAT oraz zasady ich stosowania.
d) Dyrektywa Rady 2006/112/WE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej (czy można powoływać się bezpośrednio na dyrektywę?)

2. Czym jest podatek VAT? – konstrukcja i rola podatku

3. Najważniejsze zasady dotyczące podatku VAT:
a) cenotwórczy charakter podatku VAT
b) VAT należny, VAT naliczony a neutralność podatku VAT
c) Zasada powszechności opodatkowania VAT
d) podatek VAT jako podatek pośredni
e) podatek VAT jako podatek od wydatków konsumpcyjnych

4. Kto może być podatnikiem podatku VAT?
a) Podatnik VAT – kto i kiedy podlega opodatkowaniu?
b) Ustawowa definicja podatnika
c) Zwolnienia podmiotowe w VAT
d) Organ władzy publicznej i jego jednostki organizacyjne, jako podatnicy VAT
e) Przykłady podatników podatku VAT

5. Definicja działalności gospodarczej w podatku VAT
a) zamiar prowadzenia działalności
b) obiektywne kryteria i cechy działalności gospodarczej
c) działalność gospodarcza w VAT a inne definicje działalności gospodarczej
d) Czynności stanowiące i niestanowiące działalności gospodarczej na przykładach

6. Wyłączenia spod opodatkowania podatkiem VAT
a) zbycie przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa
b) czynności nie mogące być przedmiotem prawnie skutecznej umowy

7. Przedmiot opodatkowania
a) Pojęcie czynności opodatkowanych (art. 5 ustawy o VAT)
b) Klasyfikacja statystyczna a wpływ na opodatkowanie dostawy towarów lub świadczenia usług
c) Odpłatna dostawa towarów
- Definicja towarów
- Odpłatna dostawa towarów na terytorium kraju, jako czynność podlegająca VAT
- Dostawa towaru a przeniesienie prawa do rozporządzania towarem jak właściciel
- Moment dokonania dostawy towarów
d) Odpłatne świadczenie usług
- Definicja świadczenia usług
- Refakturowanie usług
- Moment wykonania usługi
- Usługi kompleksowe
- Usługi o charakterze ciągłym
- Usługi wykonywane etapowo
e) Świadczenia nieodpłatne. Czy od darowizny trzeba płacić VAT?

8. Zdarzenia niestanowiące czynności określonych w art. 5 ustawy o VAT:
a) Kaucje, kary
b) Jak rozliczyć wadium?
c) Użyczenia – omówienie różnic, pomiędzy użyczeniem a najmem i dzierżawą
d) ZFŚS
e) odszkodowania
f) Próbki
g) Opłaty publicznoprawne

9. VAT w obrocie unijnym - zagadnienia podstawowe
a) Dostawa wewnątrzwspólnotowa
b) Nabycie wewnątrzwspólnotowe
c) Miejsce opodatkowania świadczenia usług
d) VAT UE

10. VAT w obrocie zagranicznym (poza unijnym) - zagadnienia podstawowe
a) Eksport towarów
b) Import towarów
c) Import usług
d) Kraj trzeci

Dzień II
1. Podstawa opodatkowania w VAT:
a) Kwoty stanowiące podstawę do naliczenia podatku VAT
b) Co wlicza się do podstawy opodatkowania?
c) Jakich kwot nie można wliczać do podstawy opodatkowania?
d) Podstawa opodatkowania przy nieodpłatnych świadczeniach
e) upusty, rabaty, reklamacje a podstawa opodatkowania

2. Moment powstania obowiązku podatkowego w VAT
a) Co to jest moment powstania obowiązku podatkowego?
b) Zasada ogólna powstawania obowiązku podatkowego – na przykładach
c) Szczególne momenty powstania obowiązku podatkowego – przykłady zastosowania
d) Zaliczki a obowiązek podatkowy, – kiedy rozpoznać moment podatkowy przy otrzymaniu zaliczek– przykłady
e) Eksport i import - obowiązek podatkowy – omówienie na przykładach
f) Obowiązek podatkowy w transakcjach wewnątrzwspólnotowych – przykłady.

3. Stawki podatku VAT
a) Wykaz aktualnych stawek podatku VAT
- kiedy stawka 23%?
- kiedy stawki preferencyjne?
b) Przykłady zastosowania stawek podatku VAT
c) Różnica między stawką 0%, zw. i NP a wpływ na odliczenie podatku VAT

4. Zwolnienia przedmiotowe w VAT
a) katalog transakcji objętych zwolnieniem z VAT
b) zakaz interpretowania zwolnień w sposób rozszerzający
c) zwolnienia podmiotowo – przedmiotowe
d) zasady fakturowania czynności zwolnionych
e) czynności zwolnione a wyłączenia w podatku VAT – omówienie różnic na przykładach

5. Prawo do zwrotu lub odliczenia podatku VAT
a) Co to jest podatek naliczony?
b) Kiedy istnieje prawo do odliczenia podatku naliczonego?
c) Wyłączenia z prawa do odliczenia.
d) Błędy na fakturze a prawo do odliczenia podatku VAT
e) Związek wydatku z działalnością gospodarczą
f) Nabycie towaru lub usługi a VAT naliczony.
g) Zakupy dające prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego.
h) Kiedy istnieje prawo do odliczenia częściowego naliczonego podatku VAT?
i) W jakim okresie można dokonać odliczenia podatku VAT naliczonego?
j) Kwestionowanie przez organy skarbowe prawa do doliczenia podatku VAT - jak się bronić?
k) Prawo do odliczenia a nierzetelne faktury VAT
l) Kiedy możliwy jest zwrot podatku VAT?
ł) Terminy zwrotu podatku VAT
m) Procedura zwrotu podatku VAT

6. Obowiązki rejestracyjne w VAT
a) Rejestracja podatników na potrzeby krajowe i UE
b) Rejestr podatników VAT czynnych
c) Czy podatnik VAT zwolniony musi się rejestrować?
d) Katalog przypadków wykreślenia podatnika z rejestru VAT
e) Czy można być podatnikiem VAT bez rejestracji?

7. Deklaracje w podatku VAT
a) miesięczne rozliczenia
b) kwartalne rozliczenia
c) odpowiedzialność za deklaracje niezgodne z prawdą
d) korekty deklaracji VAT
e) terminy składania deklaracji
f) odpowiedzialność za niezłożenie lub nieterminowe złożenie deklaracji

Dzień III
1. Zasady dokumentowania sprzedaży towarów i usług – na przykładach
a) Rodzaje faktur VAT:
- Faktura VAT obowiązkowa.
- Faktura VAT na żądanie
- Faktura zaliczkowa
- Faktura VAT ze stawką zw.
- Faktura „odwrotne obciążenie”
- Dokument pro forma
- Faktura VAT RR
- Faktura elektroniczna
b) Duplikat faktury
c) Przechowywanie faktur
d) Faktury korygujące i noty korygujące
- Zasady i przyczyna wystawiania faktur korygujących.
- Termin wystawienia faktur korygujących
- Zasady korygowania (korekta in minus, korekta in plus)
- Ujęcie korekty w deklaracji VAT-7
- Kiedy należy wystawić noty korygujące?
- Kto jest uprawniony do wystawienia noty korygującej?
e) Zasady wystawiania faktur VAT:
- Elementy faktury
- Terminy wystawiania faktur
- Błędy formalne na fakturach
- Błędy merytoryczne dotyczące fakturowania
- Odpowiedzialność za niewystawienie faktury lub wystawienie faktury po terminie.

2. Rejestry w VAT
a) rejestr sprzedaży
b) rejestr nabycia
c) zasady prowadzenia rejestrów

3. Odwrotne obciążenie - jak je rozliczać (na przykładach)
a) Czym jest odwrotne obciążenie?
b) Jakie towary i usługi wchodzą w zakres odwrotnego obciążenia?
c) Usługi budowlane objęte odwrotnym obciążeniem od 2017 r.
d) Naliczenie i ewentualne odliczenie podatku VAT - kiedy i jak zastosować?
e) Obowiązki podatkowe przy odwrotnym obciążeniu – przykłady naliczenia i odliczenia.

4. Podzielona płatność (split payment) w ustawie VAT od 2018 r.
a) Na czym polega podzielona płatność?
b) Kto musi stosować split payment?
c) Kto jest właścicielem rachunku VAT?
d) Zasady prowadzenia rachunku VAT
e) Sposób dokonywania płatności za fakturę przy metodzie split payment
f) Co można opłacić z rachunku VAT?
g) Uwolnienie środków z rachunku VAT – zasady i terminy.
h) Blokada rachunku VAT

5. Kasy rejestrujące
a) Jaka sprzedaż podlega rejestracji przy pomocy kasy rejestrującej?
b) Ulga z tytułu nabycia kasy rejestrującej
c)  Kasy rejestrujące on-line, od kiedy i dla kogo?
d) Zwolnienia ze stosowania kas rejestrujących – nowe rozporządzenie na 2019 r.
e) Odpowiedzialność za brak kasy fiskalnej

6. Jednolity Plik Kontrolny (JPK)
a) JPK – co to jest i jakie ma znaczenie?
b) JPK a kontrola podatkowa
c) struktury i elementy JPK

7. Dodatkowe zobowiązanie podatkowe w VAT (dodatkowa sankcja za nieprawidłowe rozliczenia w VAT)
a) Okoliczności zastosowania sankcji 20%, 30% i 100%
b) Okoliczności wyłączające zastosowane ww. sankcji

8. Ulga na złe długi:
a) Pojęcie nieściągalnej wierzytelności
b) Warunki skorzystania z ulgi
c) Zasady dokonywania korekty podatku należnego przez sprzedawcę oraz podatku naliczonego przez nabywcę

9. Odpowiedzialność karna skarbowa a podatek VAT
a) puste faktury
b) nierzetelne faktury
c) nierzetelne księgi
d) Czynny żal – w jakich przypadkach? Procedura i zasady złożenia czynnego żalu

- pracownicy działów księgowych firm
- pracownicy biur rachunkowych
- właściciele firm
- inne osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

Przedmiotem kursu jest omówienie na konkretnych przykładach najistotniejszych zagadnień związanych z podatkiem VAT dla osób, które są na początkowym etapie rozliczeń podatku VAT lub będąc praktykami chcą uzupełnić i usystematyzować swoją wiedzę. W praktyczny sposób omówione zostaną zagadnienia dotyczące przedmiotu opodatkowania, zwolnień podatkowych, obowiązku podatkowego, naliczenia, odliczenia podatku VAT czy ryzyka podatkowego. Zagadnienia zostały tak opracowane, aby w zrozumiały i czytelny sposób przybliżyć niełatwy temat podatku VAT.

Dzięki szkoleniu osoby uczestniczące w kursie poznają od podstaw zasady opodatkowania czynności podatkiem VAT. W trakcie kursu przedstawione zostaną wszystkie elementy konstrukcyjne podatku VAT w sposób kompleksowy i zrozumiały dla odbiorcy. Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rozliczeń i omówienie instytucji związanych z podatkiem VAT. Umożliwi to przygotowanie uczestników do samodzielnych rozliczeń w podatku VAT.

Zespół Ekspertów Podatkowych


Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.
Mecenas Mirela Chomont specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, podatków dochodowych, zagadnień z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego, optymalizacji podatkowych oraz spraw karno – skarbowych. Jako pełnomocnik reprezentuje Podatników w licznych postępowaniach podatkowych i kontrolach przed organami podatkowymi i celno – skarbowymi. Reprezentuje również Klientów w sporach przed Sądami Administracyjnymi. Posiada doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych.

Opinie

"Szkolenie poprowadzone na wysokim poziomie. Wyczerpujące odpowiedzi, konkretny przekaz prowadzącej."

M.Kuśmierek Salve

"Szkolenie poprowadzone w bardzo przystępnej formie, rzetelnie wyjasnione problemy poruszone na szkoleniu. Wykładowca bardzo jasno pokazuje wszystkei niuanse i pomaga zrozumieć problematykę poruszaną podczas szkolenia."

D. Korbel Salve Pharma

"Szkolenie ciekawe i na interesujące tematy. Możliwość wspólnego rozwiązywania wątpliwości z danej dziedziny."

P. Janicka AZ Pharma

"Bardzo dobrze przygotowane materiały."

R.Janiszewska Ostróda Yacht

"Wysoki poziom szkolenia.Dużo przykładów praktycznych.Dobra organizacja szkolenia. Polecam to szkolenie."

E.Polanowska Ostróda Yacht

"Szkolenie pod względem merytorycznym przygotowane bardzo profesjonalnie. Wykładowca "otwarty" na dyskusję z uczestnikami - bardzo merytoryczny."

B.Wysocka DLS Trans LTD

"Szkolenie zorganizowane na bardzo dobrym poziomie. Osoba prowadząca przygotowana merytorycznie, otwarta, ciekawie prowadzi zajęcia. Dużo przykładów."

Energia Wytwarzanie SA

"Szkolenie zorganizowane profesjonalnie. Wykładowca posiada bardzo rozległa wiedzę, którą potrafi przekazać w przystępny sposób."

E.Józefoficz - Knitter Plichta sp. z o.o.

Paweł Małecki

Dr inż. doradca podatkowy wpis nr 349, posiada również uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest byłym nauczycielem akademickim z 24 letnim stażem. Prawem podatkowym zajmuje się od 1995 r. działając w ramach Kancelarii Doradców Małecki i wspólnicy sp. zoo. W 1997 r zdał egzamin na Certyfikat Księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W 1998 r zdał egzamin na doradcę podatkowego. Jest autorem kilkunastu książek z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarza do ustawy o podatku VAT, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych). Komentarz do ustawy o CIT jest aktualizowany co roku i wydawany nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska sp. zoo. Publikuje regularnie artykuły lub wypowiedzi eksperckie w dziale prawnym gazet Rzeczpospolita oraz Gazeta Prawna. Od 2001 roku do 2007 r.  był członkiem Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego przy Ministrze Finansów przeprowadzającej egzaminy na doradców podatkowych. Od 2010 r. jest ponownie członkiem tej Komisji. Prowadzi wykłady z zakresu prawa podatkowego na szkoleniach doradców z Izby Doradców Podatkowych, na kierunku Doradztwo Podatkowe prowadzonym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i we Wrocławiu, w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Instytucie Konsultantów Europejskich (wykłady z zakresu podatki w projektach europejskich) i innych szkoleniach organizowanych przez profesjonalne firmy. Od kilku lat doradza Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  w zakresie podatku VAT i podatków dochodowychw projektach realizowanych przez Agencję i jej beneficjentów. Jest autorem wielu opinii z zakresu prawa podatkowego dla PARP i innych instytucji.Występuje jako pełnomocnik reprezentując podatników przed Wojewódzkimi  Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym  w sprawach podatkowych.

Opinie

Szkolenie z podatku VAT przedstawione w sposób interesujący i praktyczny z uwzględnieniem bieżących problemów.

Małgorzata Dziuba IGA Nowa Sól

Szkolenie bardzo ciekawe, objęte ściśle tematyką dotyczącą rozliczenia podatku VAT, dodatkowo oparte na ciekawych przykładach

B. Zieleniewska SM Wejherowo

Szkolenie było prowadzone przez wykładowcę, który w bardzo prosty spośób przekazał zmiany wchodzące w ustawie VAT.

Sylwia Hejduk POLBILDING

Szkolenie odbyło się w sposób zrozumiały w 100% i interesujacy.

Aleksandra Woźniak BHE Dychów

Bardzo interesujace szkolenie, dobrze przygotowany wykładowca.

Małgorzata Kukiełka Bader Polska

Szkolenie prowadzone w bardzo przystęny sposób. Odpowiedzi na pytania wyczepujące. Obszerne materiały szkoleniowe.

Agnieszka Staniewska PGNiG SA

Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy i zgodny z tematem. Wykładowca wyczerpująco odpowiedział na zadane pytania.

I. Frończyk MPGK

Świetny wykładowca , który umie przekazać posiadaną wiedzę na dany temat.

J. Gliwa GPK

Szkolenie na wysokim poziomie, przeprowadzone pzrez profesjonalnego doradcę podatkowego, poparte ciekawymi przykłądami. Możliwośc zadawania pytań, wspólne szukanie odpowiedzi.

W. Migdalska MZGK

Temat szkolenia bardzo ciekawy, poruszane tematy były wyjaśniane na bieżąco na szkoleniu.

G. Szałek ZUK

Wyczepujące omawianie tematów. Dogłebne wyjasnienia i odpowiedzi na zadane pytanie.

B.Dekier PGKiM

Szkolenie przeprowadzone perfekcyjnie, z bardzo dużą wiedzą i ciekawymi przykładami, bardzo rzetelnie i dobrze przygotowanym materiałem.

 J. Niemczyk Almatur

Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy, właściciel kancelarii podatkowej, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w trakcie pisania doktoratu z zakresu cen transferowych,  specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 10-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT jak i materiałów na kursy dla administracji podatkowej organizowanej przez Ministerstwo Finansów. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych, podatkowym prawie międzynarodowym.

Opinie:

"Pani prowadząca szkolenie bardzo zrozumiale przekazywała wszystkie informacje dotyczace tego szkolenia."

M.Kubicz PAS

"Temat wyjaśniony wyczerpująco, ciekawie."

A.Pilip VCentrum

"Pani Rzeszutek bardzo kompetentna i rzetelna."

R.Dłubała Everest Finanse

"Wykładowca osoba kompetentna, przygotowana do zajęć."

Z.Zygner-Arent Novago

"Profesjonalność pod względem organizacji szkolenia i kompetencji wykładowcy."

J.Kroczyńska John Cotton Europe

"Wysoki poziom, miła atmosfera.Polecam."

A.Habas

"Merytoryczne przedstawienie zagadnień, problemy predstawione w sposób przerzysty, jasny, wycerpujący. Materiały szkoleniowe są pogrupowane tematycznie ze wskazaniem przepisów, ułatwia to szukanie danego problemu."

J. Kobierska PPHU Jantal

"Bardzo dobra komunikacja osoby prowadzącej z uczestnikami. Możliwość zadawania pytań i bieżące uzyskanie kompetentnej odpowiedzi.Polecam osobę prowadzącą panią Małgorzatę Rzeszutek."
I. Matyja Chomer Capital

Mariusz Nowak

Doradca podatkowy, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizował się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmował się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuje się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruje się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawia sposób działania. Szkolenia są prowadzone w sposób dynamiczny i ciekawy. Szkolenia oparte są na przykładach praktycznych czerpanych z doświadczenia prelegenta. Jego szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy.Jest autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiada uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.

Opinie:

Mocno pomocne szkolenie,informacje świeże i gorące. Sposób prezentacji bardzo aktywizujący grupę,dziękujemy.  

Barbara Wenta Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa

Szkolenie prowadzone w sposób angażujący uczestników,barwnie i komunikatywnie.  

Małgorzata Szymańska Jodko-Schiewe

Szkolenie atrakcyjne ze wzgledu na tematy,które były na nim podjęte i omawiane. Wiedza wykładowcy przekazana w sposób bardzo przystępny i atrakcyjny.  

Anna Nalewka Hako Technology

Przede wszystkim wybierając szkolenie, kierowałam się tematem szkolenia, jednak na uwagę zasługuje osoba prowadząca szkolenie,bardzo łatwy sposób przekazywania informacji podatkowych,szkolenie dynamiczne,ciekawe,przy którym trudna tematyka szkoleń stała się łatwym tematem.

Magdalena Petruk "Arbud"

Szkolenie zostało przeprowadzone wyczerpująco,dokładnie zostały wyjaśnione kwestie dotyczące zmian w podatku VAT,miła atmosfera.Sposób przeprowadzenia szkolenia w pełni dla mnie zrozumiały i czytelny.

Barbara Kopeć Komunikacja Miejska Szczecinek

Szkolenie bardzo treściwe i na temat.Możliwość omówienia problemów występujących na co dzień w firmie.

I.Atamańczuk Ferrosan Medical Devices

Szkolenie profesjonalne, praktyczne przykłady.

G. Rogowska Abena Polska

Przystępnie, kompleksowo, konkretnie i sympatycznie.

A. Brożek Limito SA

Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie. Duża ilość materiałów. Tematy omówione bardzo dokładnie.

B.Adamczyk ZWiK

Szkolenie prowadzone w atrakcyjny sposób, możliwość zadawania pytań na temat własnych problemów praktycznych  

E.Paszkowska Konecranes

Bardzo wysoki poziom. Będę polecać znajomym.

I.Łuczak Agromor

Aleksander Gniłka

Doradca podatkowy prowadzący własną kancelarię doradztwa podatkowego, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób fizycznych i prawnych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej Rödl & Partner. Autor kilku pozycii książkowych oraz kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita). Wykładowca na studiach podyplomowych „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Samir Kayyali

Doradca Podatkowy, ekonomista, ekspert w dziedzinie finansów przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego oraz bezpośrednio nadzoruje departament obsługi rachunkowej i sprawozdawczości finansowej dedykowany obsłudze m. in. zagranicznych przedsiębiorców, w tym oddziałów. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT. Absolwent międzynarodowych studiów Master Studies in Finance na kierunku Corporate Finance na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prelegent na wielu konferencjach i seminariach podatkowych, w tym dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych i kursach przygotowujących do egzaminu na doradcę podatkowego. Stale publikuje komentarze i artykuły zarówno w prasie eksperckiej jak i popularnej.

Hubert Grzyb

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych oraz reprezentował Klientów w sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Hubert Grzyb posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, produkcja, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Specjalizacja:
•    podatek od towarów i usług (VAT),
•    JPK,
•    kontrole podatkowe, postępowania podatkowe, postępowania sądowo administracyjne w sprawach podatkowych,
•    postępowania karnoskarbowe,
•    prawo cywilne,
•    prawo pracy.

Marcin Górski

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: Pracował dla Artur Andersen Polska sp. z o.o. i Artur Andersen sp. z o.o. – dział podatkowy oraz dla Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. (ISP). W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych (restrukturyzacja prowadzonej działalności gospodarczej) oraz reprezentował Klientów
w spektakularnych sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie audytów podatkowych oraz dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Marcin Górski posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: przemysł ciężki, hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 2000 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Specjalizacja:
•    podatek dochodowy od osób prawnych (CIT),
•    ceny transferowe,
•    przekształcenia, łączenia, podziały jednostek gospodarczych,
•    kontrole podatkowe, postępowania podatkowe, postępowania sądowo administracyjne w sprawach podatkowych,
•    postępowania karnoskarbowe,
•    prawo cywilne,
•    prawo handlowe,
•    prawo obrotu instrumentami finansowymi

 

 

Koszt uczestnictwa:


• -jednej osoby 1199 plus 23% VAT, razem 1474.77
• -kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy


Cena obejmuje:


• -uczestnictwo w szkoleniu
• -serwis kawowy
• -obiad
• -materiały szkoleniowe
• -certyfikat ukończenia


Płatności:


• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.


Miejsce szkolenia:


• Szkolenie jest realizowane w centrum konferencyjnym zlokalizowanym w centrum miasta,
• Nazwa i adres zostanie Państwu przekazana w zaproszeniu.


Zaproszenie zawiera:


• temat szkolenia
• miejsce
• godziny realizacji


Informacje:


• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.07

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.07

2019

Zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja-motywacja-rozwój.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.07

2019

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

09.09

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

17.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.07

2019

10.07

2019

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Szkolenie przeprowadzone w ciekawy i interesujący sposób. Konkretne odpowiedzi na pytania."

A. Brodaczewska

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół

"Składnie, rzeczowo i profesjonalnie"

M.Lewicka

Norda Łebcz

"Szkolenie bardzo interesujące - konkretny prowadzący, konkretna wiedza."

M. Syta

ŚDS

"Prowadzący w konkretny sposób poruszał najważniejsze zmiany w KPA. Podawanie przykładów z "życia" ułatwiło zrozumienie poruszanych kwestii. Bardzo dobre materiały szkoleniowe."

J. Jabłonska

UWM

„Wykładowca w sposób merytoryczny i zrozumiały omawiał zagadnienia z zakresu zawartego w tematyce szkolenia. Szkolenie prowadzone dynamicznie i profesjonalnie.”

E.Garbacz

Urząd Miasta

"Tematy poruszane na szkoleniu spełniły moje oczekiwania. Materiały informacyjne bardzo dobrze opracowane."

I. Baron

MOJ SA

"Ciekawe szkolenie, głeboka analiza tematu i praktyczne uwagi prowadzącego powodują, że warto skorzystać z Państwa oferty."

E. Rączka

Kancelaria Radcy Prawnego

"Prowadzący szkolenie był bardzo przygotowany, odpowiadał na wszystkie nurtujące pytania"

Beata Osińska-Zub

UM Województwa Śląskiego

"Szkolenie było prowadzone w sposób profesjonalny. Otrzymaliśmy informacje na nurtujące nas pytania.Szkolenie pomoże mi w dalszej pracy."

K. Sobieszczyk

MOPS

"Bardzo rzeczowe i merytoryczne szkolenie, z dobrymi materiałami pomocniczymi. Prowadzący podaje przykłady, które pomagaja zrozumieć wykładany temat."

I. Kopeć

Polmarkus

X