Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia ONLINE 2020,

Podatki 2020, Prawo pracy, Zarządzanie

X

Podatek CIT, PIT dla zaawansowanych - specjalista podatkowy poziom II (szkolenie online)
NowośćPromocja

Miejsce: Polska

Termin: 2020-06-15 - 2020-06-17

Prowadzący: Zespół Ekspertów Podatkowych

Czas trwania: 18 h

Cena: 999 PLN (1099 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 5 czerwca

Dzień I
I.  Ulga na złe długi w CIT i PIT i jej stosowanie w 2020r.
a) Sankcje dla dłużnika i uprawnienia dla wierzyciela – w trakcie roku czy w zeznaniu rocznym?
b) Moment dokonania korekty dochodu przez obie strony „nierozliczonej” transakcji.
c) Kiedy nie można skorzystać z „ulgi na złe długi”
d) Sytuacje szczególne (np. stosowanie przepisów do podatników, którzy nie zapłacili kontrahentowi, ale nie rozpoznali nieopłaconego wydatku w kosztach uzyskania przychodów)
II. Praktyka organów skarbowych i ocena zastosowania obowiązujących  ograniczeń dotyczących kosztów finansowania dłużnego
1.  Kogo dotyczą ograniczenia związane z zaliczaniem do kosztów podatkowych kosztów finansowania dłużnego?
2.  Obliczanie wskaźnika EBITDA kosztów finansowania dłużnego
3.  Definicja kosztów finansowania dłużnego
4.  Metodyka ustalania kwoty kosztów podlegających wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów
5.  Koszty finansowania dłużnego pomiędzy podmiotami powiązanymi, a podmiotami niepowiązanymi
III.  Ulga badawczo rozwojowa w podatku PIT i CIT – aspekty podatkowe
1.  Podstawy prawne stosowania ulgi B+R
2.  Od kiedy obowiązuje ulga B+R? (w tym omówienie przepisów intertemporalnych związanych z każdorazową zmianą stanu prawnego dotyczącego ulgi B+R)
3.  Kto może skorzystać z ulgi B+R?
a)  definicja mikroprzedsiębiorcy
b)  definicja małego przedsiębiorcy
c)  definicja średniego przedsiębiorcy
d)  definicja dużego przedsiębiorcy
e)  zasady kwalifikacji przedsiębiorców do grup wskazanych w lit a-d)
4.  Definicja prac B+R
a)  prace badawczo – rozwojowe na gruncie prawa podatkowego
b)  jak ustalić czy wykonywane przez przedsiębiorcę prace stanowią prace B+R?
c)  prace badawczo – rozwojowe w praktyce na przykładach różnych branż
d)  jak rozumieć innowacyjny charakter prac B+R?
e)  jakie są korzyści podatkowe ze skorzystania z ulgi B+R?
5.  Koszty kwalifikowane w uldze B+R
a)  koszty pracownicze
b)  środki trwałe i wyposażenie
c)  aparatura naukowo – badawcza
d)  prawa własności przemysłowej ( w tym patenty, wzory użytkowe, prawa ochronne itp.)
e)  koszty materiałów i surowców
f)   ekspertyzy, opinie, usługi doradcze i usługi równorzędne
g)  koszty podatników posiadających status centrum badawczo-rozwojowego
6.  Zasady dokonywania odliczeń w uldze B+R
a)  zasady odliczeń w przypadku uzyskania dochodu
b)  zasady odliczeń w przypadku poniesienia straty
c)  ograniczenia dotyczące odliczeń
d)  najczęstsze błędy przy dokonywaniu odliczeń
e)  załącznik do zeznania podatkowego CIT/BR
f)   odliczenia a koszty uzyskania przychodu
7.  Ogólne zasady ewidencji i dokumentacji prac B+R
a)   odrębna ewidencja księgowa
b)   dokumentacja organizacyjna (uchwały, regulaminy itp.)
c)   dokumentacja pracownicza (ewidencja czasu pracy, umowy o pracę, umowy zlecenia, zakresy obowiązków itp.)
8.  Wdrożenie ulgi B+R w przedsiębiorstwie
a)  ocena opłacalności wdrożenia
b)  bezpieczeństwo wykorzystania ulgi B+R
c)  rozwój prac B+R
d)  zmiany w pracach  B+R
IV. Innovation Box – nowa ulga podatkowa w CIT i PIT.
1.  Nowa stawka podatkowa w CIT i PIT
2.  Czym są dochody z kwalifikowanych praw własności intelektualnej?                            
 3.  Jakie są warunki zastosowania stawki 5% do dochodów kwalifikowanych?
4.  Związek ulgi B+R i innovation box

Dzień II
I.  Dyrektywa ADAT2 – przeciwdziałanie optymalizacji podatkowej przy użyciu struktur hybrydowych – zmiany w 2020r.
- planowane zmiany w ustawie o CIT dostosowujące rozwiązania do dyrektywy ADAT2
- przeciwdziałanie rozbieżnościom w kwalifikacji struktur hybrydowych, które są wykorzystywane przez międzynarodowe korporacje do stosowania agresywnej optymalizacji podatkowej
- odmowa zaliczenia płatności do kosztów uzyskania przychodów lub nakaz zaliczenie kwoty do przychodu.
- obowiązek Szefa Krajowej Administracji Skarbowej przekazywania informacji o schematach podatkowych transgranicznych organom podatkowym państw członkowskich
II. Reprezentacja i reklama, sponsoring, sprzedaż premiowa w CIT i PIT
1.  Elementy rozróżniające reklamę od reprezentacji
2.  Zasady rozliczania na gruncie podatków dochodowych wydatków na reprezentacje w tym:
a)  prezenty dla kontrahentów (drobne upominki i prezenty większej wartości),
b)  wyżywienie w trakcie eventów (np. konferencji lub szkoleń)
c)  hotele dla kontrahentów, opłaty za przejazdy, bilety wstępu etc
d)  wydatki na dekoracje lokalu stanowiącego siedzibę przedsiębiorcy
e)  poczęstunki dla kontrahentów,
f)   organizowanie imprez okolicznościowych i sportowo – rekreacyjnych oraz imprez integracyjnych
g)  możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków o których mowa w pkt. a – f) - omówienie na przykładach
h)  obowiązek składania PIT – 8C oraz przypadki, w których przedsiębiorcy nie są zobowiązani do składania do US tych informacji.
3.  Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę:
a)  reklama a marketing – czym się różnią?
b)  upominki reklamowe, materiały promocyjne, plakaty, udział w konferencjach itp. - zasady rozliczeń podatkowych,
c)  dystrybuowanie materiałów reklamowych, standy, katalogi itp.
d)  reklama publiczna i niepubliczna
e)  dokumentowanie nabycia usług reklamowych w kontekście kwestionowania przez organy skarbowe tych usług jako KUP
4.  Sprzedaż premiowa w CIT i PIT
a)  Wydatki na organizację sprzedaży premiowej, nagrody w organizowanych przez sprzedawcę bądź producenta konkursach i losowaniach - zasady zaliczania poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów.
b)  Zasady opodatkowania podatkiem dochodowym zwycięzców konkursów i promocji otrzymujących nagrody związane ze sprzedażą premiową, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych.
c)  Przypadki, w których organizator sprzedaży premiowej pełni funkcję płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
5.  Sponsoring oraz udział w targach i imprezach służących promocji przedsiębiorcy:
a)  Zasady dokumentowania i zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów.
b)  Udział w targach i imprezach reklamowych – zasady rozliczeń podatkowych.

III.   Zasady rozliczania diet pracowniczych i diet członków zarządu oraz rady nadzorczej
1.  Składniki kosztów podróży służbowych:
a)  diety (wysokość, zasady rozliczania)
b)  koszty przejazdów i jazd miejscowych
c)  koszty noclegów (zwrot faktycznie poniesionych wydatków, ryczałty, dokumentowanie)
d)  koszty leczenia pracownika w trakcie podróży służbowej
2.  Zasady ustalania przychodu pracowników i stosowania zwolnień z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w przypadku podróży służbowych, w tym:
a)  określenie diet w kwotach wyższych niż wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa (dokumentowanie, zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, przychód pracownika),
b)  zwrot pracownikom faktycznie poniesionych wydatków na wyżywienie,
c)  zwrot wydatków wynikających z jazd miejscowych (wynajęcie samochodu przez pracownika, taksówki lub innego środka transportu),
d)  zwrot kosztów noclegów w wysokości przekraczającej limity ustalone przepisami prawa,
3.  Podróże służbowe a wyjazdy pracowników w celach szkoleniowych
4.  Wydatki na ubezpieczenie pracowników w trakcie podróży służbowej – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów i zasady ustalania przychodów pracownikom.
5.  Delegacje menedżerów, członków zarządu, rad nadzorczych i komisji rewizyjnych - różnice w rozliczeniach podatkowych (koszty uzyskania przychodów, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych).
6.  Obowiązek składania PIT – 8C oraz przypadki, w których przedsiębiorcy nie muszą składać tych informacji.

Dzień III
Podatek u źródła
1.  Ogólne zasady związane z poborem podatku u źródła:
a)  podstawy prawne poboru podatku u źródła
b)  ograniczony oraz nieograniczony obowiązek podatkowy w CIT i PIT,
c)  siedziba i miejsce zamieszkania w umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania,
d)  pojęcie zakładu w ustawach o podatku dochodowym i umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania.
e)  pojęcie rezydencji podatkowej
f)  pojęcie nierezydenta
g)  dochody osiągane na terytorium Polski,
h)  pojęcie rzeczywistego właściciela (beneficial owner),
2.  Modelowa Konwencja OECD i Komentarz OECD do Modelowej Konwencji.
a)  relacja między konwencją a polskimi źródłami prawa
b)  znaczenie konwencji przy poborze podatku u źródła
3.  Co należy wiedzieć o umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania przy transakcjach dokonywanych z zagranicznym kontrahentem (podstawowe pojęcia, zakres stosowania).
4.  Certyfikat rezydencji:
a)  definicja certyfikatu
b)  okres ważności certyfikatu
c)  zasady ubiegania się o certyfikat
d)  oryginał a kopia certyfikatu
5.  Opodatkowanie u źródła odsetek:
a)  definicja odsetek,
b)  opodatkowanie odsetek w Polsce jako państwie źródła,
c)  opodatkowanie odsetek w państwie rezydencji,
d)  cash pooling.
6.  Opodatkowanie u źródła należności licencyjnych:
a)  definicja należności licencyjnych,
b)  oprogramowanie komputerowe,
c)  know-how
d)  zbycie licencji
7.  Zwolnienie z podatku u źródła odsetek i należności licencyjnych:
a)  warunki zastosowania zwolnienia,
b)  udział w kapitale zakładowym,
c)  okres posiadania udziałów,
d)  niedotrzymanie warunku posiadania udziałów,
e)  płatności wyłączone ze zwolnienia,
8.  Dochody z majątku nieruchomego i ruchomego
9.  Zasady opodatkowania zysków przedsiębiorstwa
a)  pojęcie zysków przedsiębiorstwa
b)  dochody zakładu
c)  nakłady ponoszone dla zakładu, w tym koszty zarządzania i ogólne koszty
administracyjne
10.  Dywidendy w ustawach o podatku dochodowym oraz dywidendy w umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania:
a)  pojęcie dochodów (przychodów) z dywidend,
b)  pojęcie dochodów (przychodów) z udziału w zyskach osób prawnych,
c)  przychody z dywidend (z udziału w zyskach osób prawnych) w umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania,
c)  zwolnienia z opodatkowania.
11.  Usługi niematerialne a podatek u źródła:
a)  usługi niematerialne, a nieokreślone pojęcie „świadczenia o podobnym charakterze”,
b)  usługi niematerialne a zyski z przedsiębiorstw w rozumieniu umów o unikaniu podwójnego opodatkowania,
c)  usługi doradcze,
d)  usługi prawne i księgowe,
e)  usługi reklamowe.
12.  Opodatkowanie pracy najemnej i wolnych zawodów
13.  Wynagrodzenia członków rady nadzorczej i zarządu
14.  Obowiązki płatnika z uwzględnieniem obowiązujących zmian w 2019 i 2020r.
−  podatek u źródła od biletów lotniczych,
−  naliczenie i zapłata podatku u źródła a koszt uzyskania,
−  obowiązek sprawozdawczy,
−  postepowanie płatnika gdy roczne wierzytelności przy poborze podatku u źródła od jednego podatnika przekraczają 2.000.000 zł

- dyrektorzy finansowi
- główni księgowi
- pracownicy działów księgowych firm (specjaliści ds. podatków dochodowych)
- właściciele i pracownicy biur rachunkowych
- doradcy podatkowi
- inne osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności

Przedmiotem kursu jest omówienie na konkretnych przykładach najistotniejszych zagadnień związanych z podatkiem PIT i CIT dla osób, które są na średnim lub zaawansowanym etapie rozliczeń podatkowych lub będąc praktykami chcą uzupełnić i usystematyzować swoją wiedzę.. W praktyczny sposób omówione zostaną zagadnienia dotyczące przedmiotu opodatkowania, zwolnień podatkowych, obowiązku podatkowego, źródeł przychodów, kosztów uzyskania przychodów czy ryzyka podatkowego. Zagadnienia zostały tak opracowane, aby w zrozumiały i czytelny sposób przybliżyć niełatwy temat podatku PIT I CIT.

Dzięki szkoleniu osoby uczestniczące w kursie poznają szczególne i problematyczne zasady opodatkowania czynności podatkiem PIT i CIT. Szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne aspekty rozliczeń i omówienie instytucji związanych z podatkiem. Umożliwi to przygotowanie uczestników do samodzielnych rozliczeń w podatku PIT i CIT.

Zespół Ekspertów Podatkowych


Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.
Mecenas Mirela Chomont specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, podatków dochodowych, zagadnień z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego, optymalizacji podatkowych oraz spraw karno – skarbowych. Jako pełnomocnik reprezentuje Podatników w licznych postępowaniach podatkowych i kontrolach przed organami podatkowymi i celno – skarbowymi. Reprezentuje również Klientów w sporach przed Sądami Administracyjnymi. Posiada doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych.

Paweł Małecki

Dr inż. doradca podatkowy wpis nr 349, posiada również uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest byłym nauczycielem akademickim z 24 letnim stażem. Prawem podatkowym zajmuje się od 1995 r. działając w ramach Kancelarii Doradców Małecki i wspólnicy sp. zoo. W 1997 r zdał egzamin na Certyfikat Księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. W 1998 r zdał egzamin na doradcę podatkowego. Jest autorem kilkunastu książek z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarza do ustawy o podatku VAT, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, komentarza do ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych). Komentarz do ustawy o CIT jest aktualizowany co roku i wydawany nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska sp. zoo. Publikuje regularnie artykuły lub wypowiedzi eksperckie w dziale prawnym gazet Rzeczpospolita oraz Gazeta Prawna. Od 2001 roku do 2007 r.  był członkiem Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego przy Ministrze Finansów przeprowadzającej egzaminy na doradców podatkowych. Od 2010 r. jest ponownie członkiem tej Komisji. Prowadzi wykłady z zakresu prawa podatkowego na szkoleniach doradców z Izby Doradców Podatkowych, na kierunku Doradztwo Podatkowe prowadzonym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i we Wrocławiu, w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Instytucie Konsultantów Europejskich (wykłady z zakresu podatki w projektach europejskich) i innych szkoleniach organizowanych przez profesjonalne firmy. Od kilku lat doradza Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  w zakresie podatku VAT i podatków dochodowychw projektach realizowanych przez Agencję i jej beneficjentów. Jest autorem wielu opinii z zakresu prawa podatkowego dla PARP i innych instytucji.Występuje jako pełnomocnik reprezentując podatników przed Wojewódzkimi  Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym  w sprawach podatkowych.

Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy, właściciel kancelarii podatkowej, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w trakcie pisania doktoratu z zakresu cen transferowych,  specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 10-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT jak i materiałów na kursy dla administracji podatkowej organizowanej przez Ministerstwo Finansów. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych, podatkowym prawie międzynarodowym.

Mariusz Nowak

Doradca podatkowy, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizował się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmował się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuje się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruje się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawia sposób działania. Szkolenia są prowadzone w sposób dynamiczny i ciekawy. Szkolenia oparte są na przykładach praktycznych czerpanych z doświadczenia prelegenta. Jego szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy.Jest autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiada uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.

Aleksander Gniłka

Doradca podatkowy prowadzący własną kancelarię doradztwa podatkowego, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób fizycznych i prawnych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej Rödl & Partner. Autor kilku pozycii książkowych oraz kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita). Wykładowca na studiach podyplomowych „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Hubert Grzyb

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych oraz reprezentował Klientów w sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Hubert Grzyb posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, produkcja, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Marcin Górski

Tytuł zawodowy: Adwokat, Doradca Podatkowy, Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, zdał egzamin na doradcę podatkowego.
Doświadczenie zawodowe: Pracował dla Artur Andersen Polska sp. z o.o. i Artur Andersen sp. z o.o. – dział podatkowy oraz dla Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. (ISP). W ramach swojej praktyki doradzał Klientom z punktu widzenia podatkowego i prawnego w skomplikowanych transakcjach gospodarczych (restrukturyzacja prowadzonej działalności gospodarczej) oraz reprezentował Klientów
w spektakularnych sporach z organami podatkowymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie audytów podatkowych oraz dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Marcin Górski posiada doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorców w takich branżach jak: przemysł ciężki, hutnictwo, wodociągi i gospodarka odpadami, energetyka, branża budowlana i deweloperska, branża auto-moto, branża IT, finanse i ubezpieczenia. Przeprowadził ponad 2000 szkoleń z zakresu podatków i prawa. Autor licznych publikacji z zakresu podatków oraz prawa.

Wojciech Safian

Założyciel i właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, doradca podatkowy (nr wpisu 12 914). Doświadczenie zawodowe zdobywał w jednej z największych kancelarii doradztwa podatkowego w Polsce, gdzie - jako wicedyrektor poznańskiego biura - odpowiadał za nadzór nad realizacją zleceń dla stałych Klientów, przeprowadzanie i koordynowanie audytów podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Autor publikacji z zakresu prawa podatkowego m.in. w „Biuletynie ISP”, „Doradcy podatkowym” oraz „Przeglądzie Orzecznictwa Podatkowego”. Współautor komentarza do ustawy VAT. Uznany wykładowca, trener, szkoleniowiec – w jego szkoleniach udział wzięło już ponad 1000 osób.

Wojciech Kieszkowski

Doradca podatkowy (nr 12619), absolwent WPiA Uniwersytetu Gdańskiego, studiował również na Universitetet i Bergen (Norwegia). Karierę podatkową rozpoczynał ponad 10 lat temu w jednym z trójmiejskich wydawnictw prawniczych. Następnie, przez siedem lat pracował w zespole podatków pośrednich oraz podatków korporacyjnych w Ernst & Young (w Warszawie i w Gdańsku). Dziś jest jednym ze wspólników gdańskiej spółki doradztwa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z VAT i akcyzą, w tym zwłaszcza w międzynarodowych aspektach opodatkowania tymi podatkami. Ma bogate doświadczenie w doradztwie na rzecz podmiotów krajowych i zagranicznych, jest współautorem książek: „Podatki pośrednie w praktyce”  (wyd. ODDK, 2015) oraz „Mechanizm Podzielonej Płatności. Split payment. Tło, korzyści, zagrożenia. Ujęcie branżowe. (wyd. Wolters Kluwer, 2018), a także autorem licznych publikacji w prasie branżowej i w Internecie. Wojciech Kieszkowski ma także bogate doświadczenie szkoleniowe oraz dydaktyczne. To jego ulubiony rodzaj zawodowej aktywności!

Marcin Otręba

Ekspert Akademii Kształcenia Kadr z zakresu podatków, Doradca Podatkowy, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii UW. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków pośrednich. Autor wielu publikacji dla biuletynu VAT, wydawnictwa INFOR. Wykładowca na uczelini wyższej. Wieloletni pracownik Izby Skarbowej. Zdobywał doświadczenie w  międzynarodowych firmach zajmując się podatkiem VAT. Trener Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej.

Iwona Biernat-Baran

Prawnik, doradca podatkowy (nr wpisu 12273). Posiada ponad 10 – letnie doświadczenie zawodowe związane z prawem podatkowym. Początki kariery związała z pracą w administracji skarbowej, m.in. w urzędzie skarbowym oraz izbie skarbowej. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Poza pracą zawodową realizuje również pasje naukowe jako doktorant w Zakładzie Prawa Finansowego WPiA UJ, gdzie kończy przygotowywać pracę doktorską dotyczącą kontroli podatkowej. Jest trenerem z zakresu podatku od towarów i usług (VAT). Jest autorką publikacji z zakresu prawa podatkowego oraz organizatorem i uczestnikiem wielu konferencji naukowych, na których prezentuje tematy związane z prawem podatkowym. Prezes Stowarzyszenia Naukowego Prawa Podatkowego, członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych, Przewodnicząca Kolegium Redakcyjnego Wydawnictw KIDP.

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 999 plus 23% VAT, razem 1228.77
• kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować nawet 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w szkoleniu
• materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacje PPT, pliki PDF, DOC, Excel)
• certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej (PDF)

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Harmongram:

•   8.30-9.00 rejestracja oraz logowanie do systemu
•   9.00-10.30 szkolenie
• 10.30-11.00 przerwa
• 11.00-12.30 szkolenie
• 12.30-13.00 przerwa
• 13.00-14.30 szkolenie

Zapewniamy:

• 18 godz. lekcyjnych szkolenia
• szkolenie w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• współdzielenie video, umożliwiaijące interakcję z ekspertem oraz innymi uczestnikami szkolenia
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

Wymagania:

• posiadanie komputera, laptopa lub smartfonu z głośnikiem i mikrofonem(jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo)
• dostęp do internetu, przeglądarka Mozilla Firefox, Opera lub Google Chrome
• celem uzyskania jak nalepszej jakości prosimy zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.06

2020

Przegląd podatkowy- VAT, CIT, JPK_VAT 2020

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.06

2020

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM/ BIUREM RACHUNKOWYM

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.06

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

28.07

2020

Przegląd podatkowy- zmiany VAT,CIT,2020, WNT - WDT, Faktury VAT

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

28.07

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.08

2020

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM/ BIUREM RACHUNKOWYM

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.08

2020

Przegląd podatkowo - rachunkowy 2020

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.08

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.09

2020

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM/ BIUREM RACHUNKOWYM

Augustów Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.09

2020

Przegląd podatkowy- VAT, Wyłudzenia 2020

Augustów Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Super atmosfera, wysoki poziom wiedzy osoby prowadzącej szkolenie. Barwne i rzeczowe przykłady dotyczące tematyki szkolenia. Szkolenie profesjonalne i godne polecenia."

M.Dmitrzak

PGNiG

Szkolenie konkretne, na temat, zgodne z oczekiwaniami. Prowadzący kompetentny, chętny do udzielania wyjaśnień nazadawane pytania.

"Bardzo dobra organizacja . Wykładowca przedstawił omawiany materiał w sposób zrozumiały i wyczerpujący."

A. Skiba

Urząd Gminy

"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Poziom merytoryczny na wysokim poziomie."

D.Małkowska

OPEC

" Temat przedstawiony wyczerpująco.Wszelkie treści zaprezentowane zrozumiale z podaniem praktycznych przykładów. Jasno i prosto sformułowane wypowiedzi."

A.Konecka

UGiM

"Wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia. Dodatkowym plusem była dyskusja pomiędzy osobą prowadzącą szkolenie a uczestnikami. Zostały przekazane obszerne materiały szkoleniowe."

S. Lisowska

Urząd Gminy

"Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie. Przydatne materiały szkoleniowe."

A. Jabłonowska

UG

Praktyczne zastosowanie przepisów, przystępny sposób przekazania wiedzy.

K. Kowalska

Trutex sp z o.o.

"Pozytywna ocena szkolenia, było dużo przykładów i zadań liczbowych."

K.Marut

Navimor International

"Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie. Doskonałe przygotowanie merytoryczne prowadzącej. Wiadomości przekazane w bardzo jasny i przystępny sposób."

Z.Korniluk

Premont

X