Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Slim VAT-rewolucyjne zmiany od stycznia 2021r.

X

JPK VAT – 2020 r. Nowe przepisy dotyczące raportowania- JPK_V7M i JPK_V7K
Nowość

Miejsce: Szczecin

Termin: 2020-10-26 - 2020-10-26

Prowadzący: Mirela Chomont

Czas trwania: 6 h

Cena: 499 PLN + VAT

1.    Rodzaje JPK_VAT i terminy przesyłania

2.    Elementy nowego pliku JPK VAT (połączenie pliku JPK VAT z deklaracją VAT)

3.    Jakie nowe dane należy podawać dla poszczególnych transakcji?

4.    Wymóg oznaczania jaki towar/usług jest przedmiotem sprzedaży.

5.    Wymóg stosowania nowych oznaczeń GTU od 01 do 13

6.    Wyjaśnienie znaczników literowych: SW, EE, TP, TT_WNT, TT_D, MR_T, MR_UZ, I_42, I_63, B_SPV, B_SPV_dostawa, B_MPV_prowizja,

7.    JPK VAT a obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności. Kiedy i w jaki sposób w JPK VAT oznaczyć transakcję symbolem „MPP”?

8.    Wyjaśnienie oznaczeń RO, WEW, FP, VAT_RR, MK.

9.    Wymóg księgowania transakcji konkretnym dowodem sprzedaży lub dowodem nabycia.

10.    Zmiana zasad prezentowania faktur do paragonów dla osób fizycznych.

11.    Transakcje z podmiotami powiązanymi. Jak je oznaczać?

12.    Sprzedaż na rzecz pracowników.

13.    Konsekwencje błędnego przygotowania pliku JPK VAT.
a)    Wprowadzenie ustawowego terminu na skorygowanie pliku JPK VAT.
b)    Autokorekta JPK VAT.
c)    Korekta JPK VAT na skutek wezwania z urzędu skarbowego.
d)    Zasady nakładania kary pieniężnej w wysokości 500 zł.
e)    Odpowiedzialność karnoskarbowa za nierzetelny plik JPK VAT.

•    przedsiębiorcy
•    specjaliści podatkowi
•    właściciele biur rachunkowych;
•    księgowi
•    pozostałe osoby zainteresowane chcące poszerzyć swoją wiedzę i kwalifikacje.

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do prawidłowego sporządzania nowego pliku JPK VAT. Zmiany w pliku JPK VAT wymagają większego nakładu pracy niż dotychczasowe wysyłanie JPK oraz deklaracji VAT. Firmy będą podawać więcej danych, np. jaki towar/usługa jest sprzedawana oraz czy nabywca jest podmiotem powiązanym.  W trakcie szkolenia zostaną omówione najważniejsze aspekty zmian.
Zmiany wchodzą w życie od 1 października 2020 r.

•    pełny zakres wiedzy teoretycznej;
•    pełny zakres wiedzy praktycznej poparty przykładami praktycznymi
•    możliwość zadawania pytań doradcy podatkowemu i radcy prawnemu prowadzącemu szkolenie  w trakcie szkolenia
•    możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia;
szeroki zakres materiałów szkoleniowych.

Mirela Chomont


Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.
Mecenas Mirela Chomont specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, podatków dochodowych, zagadnień z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego, optymalizacji podatkowych oraz spraw karno – skarbowych. Jako pełnomocnik reprezentuje Podatników w licznych postępowaniach podatkowych i kontrolach przed organami podatkowymi i celno – skarbowymi. Reprezentuje również Klientów w sporach przed Sądami Administracyjnymi. Posiada doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych.

Opinie po szkoleniach z ekspertem:

"Organizację szkolenia jak i wykładowcę oceniam na najwyższą ocenę. Szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania.Merytorycznie bardzo dobrze przygotowane. Zdobytą wiedzę w pełni wykorzystam w swojej firmie."

"Szkolenie poprowadzone na wysokim poziomie. Wyczerpujące odpowiedzi, konkretny przekaz prowadzącej."

"Szkolenie poprowadzone w bardzo przystępnej formie, rzetelnie wyjaśnione problemy poruszone na szkoleniu. Wykładowca bardzo jasno pokazuje wszystkie niuanse i pomaga zrozumieć problematykę poruszaną podczas szkolenia."

"Szkolenie ciekawe i na interesujące tematy. Możliwość wspólnego rozwiązywania wątpliwości z danej dziedziny."

"Bardzo dobrze przygotowane materiały."

"Wysoki poziom szkolenia. Dużo przykładów praktycznych. Dobra organizacja szkolenia. Polecam to szkolenie."

"Szkolenie pod względem merytorycznym przygotowane bardzo profesjonalnie. Wykładowca "otwarty" na dyskusję z uczestnikami - bardzo merytoryczny."

"Szkolenie zorganizowane na bardzo dobrym poziomie. Osoba prowadząca przygotowana merytorycznie, otwarta, ciekawie prowadzi zajęcia. Dużo przykładów."

 "Szkolenie zorganizowane profesjonalnie. Wykładowca posiada bardzo rozległa wiedzę, którą potrafi przekazać w przystępny sposób."

 

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 499 plus 23% VAT, razem 613.77
• VAT- zw. –obowiązuje  jednostki budżetowe składające oświadczenie o rodzaju środków finansowych.
• kolejnych osób - prosimy o kontakt

Uwaga: Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

(KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• -uczestnictwo w szkoleniu
• -serwis kawowy,obiad
• -materiały szkoleniowe
• -certyfikat ukończenia

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu faktury.

Miejsce szkolenia:

• Szkolenie jest realizowane w centrum konferencyjnym zlokalizowanym w centrum miasta,
• Nazwa i adres zostanie Państwu przekazana w zaproszeniu.

Zaproszenie zawiera:

• -temat szkolenia
• -miejsce
• -godziny realizacji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

27.10

2020

10.11

2020

08.12

2020

25.11

2020

26.10

2020

09.11

2020

31.12

2020

31.12

2020

04.11

2020

14.12

2020

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie. Ciekawy sposób przekazania wiedzy".

A. Tomaszewska

Poly GAZ

"Pozytywna ocena szkolenia, było dużo przykładów i zadań liczbowych."

K.Marut

Navimor International

"Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne osoby prowadzącej szkolenie, dobra komunikacja-jasny i precyzyjny przekaz, podparty ciekawymi przykładami praktycznymi."

"Wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, omówienie problemów na przykładach."

S.Reisky

Gmina Krzanowice

"Szkolenie prowadzone przez kompetentnego wykładowcę. Dobre materiały szkoleniowe"

Ewa Szuda

"Ciekawe zagadnienia, dobre tempo szkolenia. Odniesienia do przykładów"

K. Nożewska

Ordipol

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. temat został przedstawiony ciekawie. Chętnie polecę znajomym"

R. Kolka

Agropak

"Merytorycznie-bardzo dobrze.Szeroki przekrój materiału"

Tomasz Łowicki

MZEC

"Polecam to szkolenie ze względu na profesjonalizm osoby prowadzącej i ogromny zakres materiałów informacyjnych"

Wioletta Caputa

Credin Polska sp z o.o.

"Zajęcia prowadzone konkretnie i rzeczowo, szczegółowa prezentacja poparta wieloma przykładami, co ułatwia zrozumienie tematu"

M. Czekalska

Megrez sp.z o.o.

X