Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Nowy Polski ład, Zmiany VAT, CIT-PIT

Karpacz 14-17.12.2021r.

 

X

Środki trwałe w ewidencji księgowej i podatkowej- KSR 11. (szkolenie online)
NowośćPromocja

Miejsce: online

Termin: 2021-12-28 - 2021-12-28

Prowadzący: Genowefa Kawecka - Siuzdak

Czas trwania: 6 h

Cena: 399 PLN (478 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 21 grudnia

Krajowy Standard Rachunkowości NR 11 ŚRODKI TRWAŁE – a podatek dochodowy od osób prawnych

I.    Podstawowe definicje
1.    Cel i zakres standardu, data wejścia w życie
2.    Pojęcie środków trwałych i warunki uznania za środek trwały
3.    Obiekt inwentarzowy i numery inwentarzowe
4.    Podział obiektów na sieciowe i zbiorcze  
5.    Chipy, oprogramowanie
6.    Części dodatkowe, części peryferyjne i części składowe a prawo podatkowe  
7.    Istotna pozostałość

II.    Ustalanie ceny nabycia środka trwałego w aspekcie KSR 11 i prawa podatkowego
1.    Środki trwałe pochodzące z zakupu
2.    Cena nabycia przedmiotu leasingu w leasingu finansowym
3.    Nieodpłatne otrzymanie środka trwałego – w KSR i pdop
4.    Naliczenie kosztów na dzień oddania do użytku


III.   Ustalenie kosztu wytworzenia środka trwałego w aspekcie KSR i prawa podatkowego
1.    Warunki uznania wydatku za koszty kreujące wartość początkową środka trwałego
2.    Moment rozpoczęcia budowy
3.    Koszty utrzymywania środków trwałych wykorzystywanych na potrzeby budowy
4.    Koszty likwidacji środków trwałych w związku z procesem produkcji
5.    Koszty rozruchu
6.    Koszty finansowania zewnętrznego
7.    Zużycie narzędzi i środków trwałych w procesie inwestycyjnym
8.    Inne koszty
9.    Rozliczenie kosztów wytworzenia
10.  Koszty finansowania dłużnego aktywowane w wartości początkowej środków trwałych
11.  Oddanie środka trwałego do użytku

IV.   Inwestycje zaniechane – skutki podatkowe, ujęcie w księgach

V.    Ulepszenie środka trwałego a remonty – prawo budowlane, KSR 11, uor
1.    Wyjaśnienie różnic między ulepszeniem a remontem
2.    Rodzaje remontów wg KSR i ich ujęcie
3.    Remonty kapitalne – skutki podatkowe w najnowszych interpretacjach

VI.   Amortyzacja środków trwałych
1.    Możliwość ustalenia różnych okresów ekonomicznej użyteczności dla części dodatkowych, peryferyjnych, składowych wg KSR 11
2.    Ustalenie kwoty podlegającej amortyzacji – skutki w pdop
3.    Metody i stawki amortyzacji wg KSR 11 i wg pdop
4.    Weryfikacja okresów i stawek amortyzacyjnych, czy tylko?
5.    Odpisy amortyzacyjne a podatek dochodowy
5.1. Stawki amortyzacyjne a okres ekonomicznej użyteczności
5.2. Odpisy amortyzacyjne z tytułu zużycia samochodu osobowego

VII.  Zbycie środka trwałego wg KSR 11 i prawa podatkowego
1.    Zasady zaprzestania ujmowania środków trwałych
2.    Sprzedaż środka trwałego
3.    Nieodpłatne przekazanie środka trwałego
4.    Kradzież i niedobory środka trwałego
5.    Odłączenie i przyłączenie części dodatkowej i peryferyjnej
6.    Likwidacja środka trwałego, w tym odzyskanie części

VIII. Samochód w firmie – koszty w przykładach
1.    Opłaty za wynajem samochodu
2.    Ubezpieczenie samochody
3.    Koszty eksploatacyjne
4.    Leasing samochodu
5.    Samochód pracownika wykorzystany na potrzeby podróży służbowej

IX.   Prezentacja i ujawnianie informacji wg KSR i ustawy o rachunkowości
1.    Dokumentacja środka trwałego
2.    Informacje ujawniane w sprawozdaniu finansowym
3.    Inwentaryzacja środków trwałych

X.    Dyskusja, odpowiedzi na pytania

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, księgowych, głównych księgowych.

Poznanie Krajowego Standardu Rachunkowości nr 11 „Środki Trwałe” z odniesieniem do uregulowań, które na temat środków trwałych zawierają ustawy: o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych.

 

Na szkoleniu omawiane są zagadnienia poruszone w standardzie wraz z przykładami. Autorka zwraca również uwagę na uregulowania standardu w aspekcie zasad polityki rachunkowości jednostki i interpretacji podatkowych, wyjaśnień innych organów i prawa podatkowego, co stanowi walor i duży atut szkolenia. Uczestnicy otrzymują wraz prezentacją obszerne materiały dodatkowe: standard, interpretacje organów podatkowych, wyroki NSA własne materiały przygotowane przez autorkę w formie zestawień i porównań.

Genowefa Kawecka - Siuzdak


Ekspert Akademii Kształcenia Kadr w zakresie rachunkowości, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Na tej samej uczelni odbyła studia podyplomowe doradcy podatkowego. Ponadto jest autorką ponad dwustu artykułów  zakresu rachunkowości, podatków i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Jej artykuły były wydawane m.in. w „Rachunkowości”, „Gazecie Prawnej”, „Doradcy Podatnika”, „Monitorze księgowego”. Oprócz tego w jej dorobu są publikacje książkowe m.in. książka „Zakres odpowiedzialności, obowiązków  i uprawnień głównego księgowego”.
Pani Genowefa Kawecka-Siuzdak  przeprowadzała także audyty podatkowe i rachunkowe, udzielała konsultacji oraz zajmowała się pisaniem opinii podatkowych. Od prawie piętnastu lat zajmuje się szkoleniami dla głównych księgowych, księgowych, które łączą w sobie elementy rachunkowe i podatkowe. W polu zainteresowania autorki są zbieżności i różnice między prawem bilansowym i podatkowym.  Te zainteresowania oraz zdobyte doświadczenia wykładowczyni mają wpływ na sposób prezentacji wykładów, które są prowadzone praktycznie, w oparciu o przepisy, interpretacje  organów podatkowych,  orzecznictwo sądowe,  także protokoły pokontrolne Regionalnych Izb Obrachunkowych.
Opinie po szkoleniach Eksperta:
"Fantastyczna prowadząca z olbrzymia wiedzą i umiejetnością przekazu."
"Kolejne szkolenie z panią Kawecką - Siuzdak oceniam na 6+"
"Szkolenie o wysokim poziomie merytorycznym. Przeprowadzone w miłej i sympatycznej atmosferze. Wykładowca bardzo dobrze przygotowany. Wszelkei materiały opracowane na podstawie bieżacych przepisów i interpretacji."
"Szkolenie rzetelne, fachowe, rzeczowe. Osoba wykładowcy:duży zasób wiedzy, umiejętnie i ze zrozumieniem. Atrakcyjne materiały informacyjne."
"Szkolenie-rewelacyjne.Byłam na wielu szkoleniach i to szkolenie wywarło na mnie największe jak do tej pory wrażenie,oczywiście bardzo pozytywne.Prowadzone w sposób konkretny,zrozumiały,profesjonalny.Atmosfera bardzo przyjazna.Brak zastrzeżeń z mojej strony.Materiały przydatne i profesjonalne.Jeżeli tylko będę miała taką możliwość to skorzystam z kolejnych propozycji z tą osobą prowadzącą." 
"Pod wzgledem merytorycznym bardzo atrakcyjny wykład,atrakcyjne materiały,przykłady zdarzeń(operacji finansowych)".
"Polecam to szkolenie ze wzgledu na profesjonalizm osoby prowadzącej i ogromny zakres materiałów informacyjnych." 
"Bardzo merytorycznie i dogłębnie ujęte problemy dot.funkcjonowania środków trwałych w przedsiębiorstwie-z uwzględnieniem aspektu księgowania zdarzeń gospodarczych.Przyjemny kontakt z Panią prowadzącą szkolenie". 
"Jestem pod dużym wrażeniem merytorycznym przeprowadzonego szkolenia,poruszane tematy trafnie dobrane do potrzeb.Bardzo obrazowo przedstawiona podstawa prawna zagadnienia." 
"Zajęcia prowadzone konkretnie i rzeczowo,a zarazem szczegółowa prezentacja zagadnień,które zostały poparte wieloma przykładami -co ułatwia zrozumienie tematu." 
"Dokładnie przedstawione interpretacje wyroków sądowych,doskonały kontakt ze słuchaczem,dokładna analiza i ocena wszystkich zagadnień,bardzo duża i obszerna ilość materiałów,otwarty,komunikatywny wykładowca."
"Szkolenie prowadzone przez kompetentnego wykładowcę,dobre materiały szkoleniowe".
"Szkolenie prowadzone bardzo rzeczowo i profesjonalnie. Wszelkie omawiane zagadnienia poparte przykładami. Wykładowca zwracał uwagę na błedy popełniane przez podatników. Bardzo czytelne i dobrze przygotowane materiały szkoleniowe. Fachowe porady i wskazóki do wykorzystania w pracy". 
"Szkolenie atrakcyjne pod względem merytorycznym, atrakcyjne materiały, profesjonalizm osoby prowadzącej.Polecam!" 
"Bardzo dobre szkolenie, prowadzone przez bardzo dobrze przygotowaną osobę, rzetelne materiały, praktyczne porady. Naprawdę gorąco polecam." 
 "Szkolenie bardzo dobre. Udzielone zostały odpowiedzi na wszystkie pytania. Bardzo duża wiedza merytoryczna omawianego tematu. Dużo przykładów".
 "Na szkoleniu poruszane zostały istotne kwestie z zakresu środkó trwałych, podanych zostało wiele praktycznych przykładów, jak również potwierdzających właściwe stanowisko interpretacji. Duże zaangażowanie prowadzącej w temacie szkolenia".
 "Wykładowca bardzo komunikatywny i kompetentny. Wykład czytelny i zrozumiały. Bardzo miła atmosfera".
"Bardzo szeroka tematyka szkolenia, zrealizowana wyczerpująco. Wykład poparty wieloma przykładami i interpretacjami."
 "Bardzo dobra prezentacja, obszerny materiał szkoleniowy, wyczerpująca wykładnia przepisów".
 "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Praktyczne spojrzenie na kwestie poruszane na szkoleniu".
 " Konkretne podejście do tematu, z duża ilością egzemplifikacji w formie własnych doświadczeń, czy też poparcia w formie interpretacji prawnych.
 "Szkolenie świetnie przygotowane merytorycznie. Wykładowca miły, sympatyczny, komunikatywny, z ogromną wiedzą, która bardzo jasno i przejrzyście potrafi przekazać."
 " Trudne tematy przedstawiono obrazowo i zrozumiale. "
 "Na szkoleniu omówione były zagadnienia wraz z przykładami dot.KSR w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały. Wykładowca bardzo komunikatywny, posiadający wiedzę, którę w sposób bardzo dobry przekazał wszystkim uczestnikom szkolenia. Godny polecenia."
 "Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie. Doskonałe przygotowanie merytoryczne prowadzącej. Wiadomości przekazane w bardzo jasny i przystępny sposób."
 "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, wiedza przekazana w sposób zrozumiały, liczne przykłady do omawianej problematyki." 
"Merytoryczne szkolenie z uwzględnieniem przykładów"
 "Czytelne , aktualne jasne przepisy podatkowe, ciąg logiczny."
 "Szkolenie bardzo merytoryczne, na wysokim poziomie. Bardzo dobry kontakt z Panią prowadzącą."
 "Szkolenie prowadzone w sposób racjonalny, bardzo szczegółowo, w oparciu o wielość interpretacji i nowinek z zakresu tematu szkolenia."
 "Szkolenie było przeprowadzone bardzo przystępnie i zrozumiale, oparte na przykładach i poparte wyjaśnieniami. Przygotowane materiały bardzo dobre, dokładne i wyczerpujace."
 

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 399 plus 23% VAT, razem 490.77
• kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować nawet 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w szkoleniu
• materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacje PPT, pliki PDF, DOC, Excel)
• certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej (PDF)

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Harmonogram:

•   8.30-9.00 rejestracja oraz logowanie do systemu
•   9.00-10.30 szkolenie
• 10.30-11.00 przerwa
• 11.00-12.30 szkolenie
• 12.30-13.00 przerwa
• 13.00-14.30 szkolenie

Zapewniamy:

• 6 godz. lekcyjnych szkolenia
• szkolenie w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• interakcję z ekspertem oraz innymi uczestnikami szkolenia
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

Wymagania:

• posiadanie komputera, laptopa lub smartfonu z głośnikiem i mikrofonem(jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo)
• dostęp do internetu, przeglądarka Mozilla Firefox, Google Chrome
• celem uzyskania jak najlepszej jakości prosimy zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

14.12

2021

14.12

2021

25.01

2022

Prawo pracy 2022 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia.

Wisła Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

25.01

2022

25.01

2022

Przegląd Rachunkowy - Bilans 2021 , Kontrakty długoterminowe.

Wisła Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.03

2022

Prawo pracy 2022 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.03

2022

Przegląd Rachunkowy - Bilans 2021 , Kontrakty długoterminowe.

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.03

2022

Zmiany podatkowe 2022- przegląd zmian, nowy ład 2022,

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

29.03

2022

31.12

2021

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Dzisiejsze szkolenie przybliżyło temat PPK. Prowadzący jest konkretny. Temat został wyczerpany."

"Szkolenie prowadzone było w sposób rzetelny i profesjonalny oraz zrozumiały dla uczestników szkolenia."

"Szkolenie bardzo interesujące - konkretny prowadzący, konkretna wiedza."

"Bardzo interesujące szkolenie, dobrze przygotowany wykładowca"

"Kameralna atmosfera z indywidualnym podejściem do uczestników szkolenia (skupiamy się na tematach nas dotyczących). Możliwość zadawania pytań."

"Bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć, organizacja szkolenia również na wysokim poziomie, bardzo duża wiedza prowadzącego zajęcia."

"Merytorycznie szkolenie przygotowane wyczerpująco. Komunikatywny i miły prowadzący (.) Jestem zadowolona ze szkolenia pod każdym względem (.) Więcej takich szkoleń. "

" Temat przedstawiony wyczerpująco. Wszelkie treści zaprezentowane zrozumiale z podaniem praktycznych przykładów. Jasno i prosto sformułowane wypowiedzi."

"Szkolenie było przeprowadzone w sposób dobry. Prowadzący wykazał się dogłębną znajomością zagadnienia. Przemawiał w sposób rzeczowy i zrozumiały. W sposób wyczerpujący odpowiadał na zadawane pytania."

"Wiedza z zakresu szkolenia została przekazana w sposób profesjonalny, łatwy do przyswojenia. Informacje zostały poparte przykładami wziętymi z życia."

X