Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Przegląd zmian podatkowych 2022-2023.

Wisła 25-28.10-2022

 

X

Akademia rachunkowości poziom II (szkolenie online)
Nowość

Miejsce: online

Termin: 2022-09-27 - 2022-10-06

Prowadzący: Genowefa Kawecka - Siuzdak

Czas trwania: 18 h

Cena: 1620 PLN + VAT

Dzień I

Koszty stanowiące i niestanowiące kosztów uzyskania przychodów.

I.    Zasady kwalifikacji wydatku do kosztów uzyskania przychodów w interpretacjach, orzeczeniach  i ujęciu praktycznym
1.   Pojęcie kosztów uzyskania przychodów
2.   Warunki uznania wydatku za koszt uzyskania przychodów
3.   Źródła przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych
4.   Udokumentowanie wydatku wg uor i prawa podatkowego w orzeczeniach i interpretacjacg
5.   Koszty uzyskania przychodów a zasady (polityka) rachunkowości

II.   Limity w podatku dochodowym samochody - omówienie i przykłady, interpretacje
1.   Limity w podatku dochodowym dla samochodu zakupionego, wynajętego, samochodu z Leasingu operacyjnego i finansowego
1.1.Limit dla kosztów amortyzacji
1.2.Limit kosztów leasingu oraz długoterminowego      
1.3.Limit dla ubezpieczenia
1.4.Wydatki eksploatacyjne (co zaliczamy?)
4.   Usługi finansowania dłużnego w interpretacjach podatkowych
4.1.Wzór ustalania kosztów finansowania dłużnego
4.2.Przykłady kosztów finansowania dłużnego w interpretacjach
4.3.Rozliczenie kosztów finansowania na przestrzeni 5 lat (FIFO), przykład
5.   Usługi niematerialne z podmiotami powiązanymi – interpretacje podatkowe
5.1.Wzór  i przykłady na zaliczanie usług niematerialnych kosztów do kosztów  podatkowych
5.2.Odliczenie przekroczonego limitu kosztów usług niematerialnych w następnych latach.
             
6.  Samochód pracownika wykorzystywany na potrzeby firmy
7.  Limit zaliczania składek na rzecz organizacji

III. Wierzytelności   i różnice kursowe   
1.  Nieściągalność wierzytelności
2.  Uprawdopodobnienie wierzytelności
3.  Różnice kursowe wg metody podatkowej
3.1.Transakcje kreujące koszty i przychody rozpoznawalne podatkowo
3.2.Transakcje nie kreujące kosztów i przychodów podatkowych
4.   Należności umorzone, przedawnione, sprzedane, odpisy aktualizujące
5.   Instrumenty finansowe
              
IV.  Świadczenia dla pracowników, Radę Nadzorczą, Komisję Rewizyjną w aspekcie podatkowym
1.   Świadczenia na rzecz pracowników
1.1.Zfśs
1.2.Imprezy integracyjne i inne spotkania
1.3.Szkolenia pracowników
1.4.Wynagrodzenia i składki ZUS wynagrodzenie wypłacane w następnym miesiącu
1.5.Wydatki na pracowniczy program emerytalny pracowników
1.6.Pozostałe świadczenia na rzecz pracowników  (pakiety medyczne, wyżywienie, odzież itd.)
2.   Wydatki na Radę Nadzorczą i Komisję Rewizyjną
3.   Podróże służbowe pracowników - rozliczenie kosztów podróży
         
V.   Wydatki na reprezentację i reklamę
1.   Wydatki na spotkania z kontrahentami w firmie, restauracjach
2.   Wydatki świąteczne
3.   Wydatki na klientów firmy (szkolenia, gadżety),
4.   Wydatki na organizację targów,
5.   Wystrój firmy,
6.   VAT od reprezentacji

VI. Wydatki na środki trwałe i wartości niematerialne i prawne
1.  Wartość początkowa i prawidłowa wysokość odpisów amortyzacyjnych,
2.  Niedobory, skutki kradzieży,
3.  Odpisy z tytułu trwalej utraty wartości
4.  Odpłatne zbycie rzeczy lub praw majątkowych otrzymanych nieodpłatnie
5.  Koszty zaniechanych inwestycji
    
VII.Wydatki na założenie firmy, podwyższenie kapitału
1.  Koszty założenia firmy
2.  Koszty podwyższenia kapitału zakładowego
3.  Objęcie udziałów (akcji) w zamian za wkład niepieniężny
4.  Podatek VAT a aport
5.  Odpłatne zbycie udziałów (akcji)

VIII.Kary, sankcje, grzywny, koszty sądowe noty obciążeniowe w aspekcie podatkowym
1.   Kary za wadliwe wykonanie usługi,
2.   Kary za opóźnienie w dostawie
3.   Grzywny, sankcje karnoskarbowe
4.   Koszty sądowe – ujęcie u wierzyciela i dłużnika, wyjaśnienia organów podatkowych

IX.  Koszty i przychody na przełomie roku w aspekcie bilansowym i podatkowym – przykłady
1.   Koszty pośrednie i bezpośrednie
2.   Koszty dotyczące okresu poprzedniego, zafakturowane w następnym
3.   Koszty międzyokresowe – przykłady, wyjaśnienia organów podatkowych
4.   Korekty faktury, zwroty towarów na przełomie roku
5.   Rabaty i premie

X.   Dyskusja, odpowiedzi

 

Dzień II

Krajowy Standard Rachunkowości NR 11 ŚRODKI TRWAŁE – a podatek dochodowy od osób prawnych

I.    Podstawowe definicje
1.    Cel i zakres standardu, data wejścia w życie
2.    Pojęcie środków trwałych i warunki uznania za środek trwały
3.    Obiekt inwentarzowy i numery inwentarzowe
4.    Podział obiektów na sieciowe i zbiorcze  
5.    Chipy, oprogramowanie
6.    Części dodatkowe, części peryferyjne i części składowe a prawo podatkowe  
7.    Istotna pozostałość

II.    Ustalanie ceny nabycia środka trwałego w aspekcie KSR 11 i prawa podatkowego
1.    Środki trwałe pochodzące z zakupu
2.    Cena nabycia przedmiotu leasingu w leasingu finansowym
3.    Nieodpłatne otrzymanie środka trwałego – w KSR i pdop
4.    Naliczenie kosztów na dzień oddania do użytku

III.   Ustalenie kosztu wytworzenia środka trwałego w aspekcie KSR i prawa podatkowego
1.    Warunki uznania wydatku za koszty kreujące wartość początkową środka trwałego
2.    Moment rozpoczęcia budowy
3.    Koszty utrzymywania środków trwałych wykorzystywanych na potrzeby budowy
4.    Koszty likwidacji środków trwałych w związku z procesem produkcji
5.    Koszty rozruchu
6.    Koszty finansowania zewnętrznego
7.    Zużycie narzędzi i środków trwałych w procesie inwestycyjnym
8.    Inne koszty
9.    Rozliczenie kosztów wytworzenia
10.  Koszty finansowania dłużnego aktywowane w wartości początkowej środków trwałych
11.  Oddanie środka trwałego do użytku

IV.   Inwestycje zaniechane – skutki podatkowe, ujęcie w księgach

V.    Ulepszenie środka trwałego a remonty – prawo budowlane, KSR 11, uor
1.    Wyjaśnienie różnic między ulepszeniem a remontem
2.    Rodzaje remontów wg KSR i ich ujęcie
3.    Remonty kapitalne – skutki podatkowe w najnowszych interpretacjach

VI.   Amortyzacja środków trwałych
1.    Możliwość ustalenia różnych okresów ekonomicznej użyteczności dla części dodatkowych, peryferyjnych, składowych wg KSR 11
2.    Ustalenie kwoty podlegającej amortyzacji – skutki w pdop
3.    Metody i stawki amortyzacji wg KSR 11 i wg pdop
4.    Weryfikacja okresów i stawek amortyzacyjnych, czy tylko?
5.    Odpisy amortyzacyjne a podatek dochodowy
5.1. Stawki amortyzacyjne a okres ekonomicznej użyteczności
5.2. Odpisy amortyzacyjne z tytułu zużycia samochodu osobowego

VII.  Zbycie środka trwałego wg KSR 11 i prawa podatkowego
1.    Zasady zaprzestania ujmowania środków trwałych
2.    Sprzedaż środka trwałego
3.    Nieodpłatne przekazanie środka trwałego
4.    Kradzież i niedobory środka trwałego
5.    Odłączenie i przyłączenie części dodatkowej i peryferyjnej
6.    Likwidacja środka trwałego, w tym odzyskanie części

VIII. Samochód w firmie – koszty w przykładach
1.    Opłaty za wynajem samochodu
2.    Ubezpieczenie samochody
3.    Koszty eksploatacyjne
4.    Leasing samochodu
5.    Samochód pracownika wykorzystany na potrzeby podróży służbowej

IX.   Prezentacja i ujawnianie informacji wg KSR i ustawy o rachunkowości
1.    Dokumentacja środka trwałego
2.    Informacje ujawniane w sprawozdaniu finansowym
3.    Inwentaryzacja środków trwałych

X.    Dyskusja, odpowiedzi na pytania

Dzień III

Kontrakty długoterminowe

I.  Zasady ustalania przychodu (szacowania) dochodu z niezakończonych usług budowalnych
1.  Uregulowania prawne
2.  Charakterystyka umów o świadczenie usług budowlanych

II. Zapisy w kontraktach na usługi długoterminowe
1.  Elementy zapisów w umowach
2.  Określenie ceny za usługę długoterminową
3.  Przychody budowlane (faktury)
4.  Sumy zatrzymane i kary umowne
5.  Kosztorys – konstrukcja
6.  Protokół częściowego i całkowitego odbioru
6.1. Protokół w aspekcie podatkowym (pdop, pdof, VAT)
6.2. Elementy protokołu
7.  Aneksy do umowy

III.Przychody z usług budowalnych w prawie bilansowym w przykładach
1.  Ustalanie ceny za usługę
1.1. Koszty powiększone o narzut zysku (tzw. koszt plus)
1.2. Ryczałt
1.3. Metoda zysku zerowego    
2.  Zasady ujmowania przychodów w prawie bilansowym
3.  Ustalenie stopnia zaawansowania robót – metody
3.1. Metoda obmiaru prac
3.2. Metoda kosztowa
3.3. Liczba przepracowanych godzin bezpośrednich wykonania usług
3.4. Udział kosztów poniesionych od dnia zawarcia umowy do dnia ustalenia przychodu w całkowitych kosztach wykonania usługi
4.  Ewidencja przychodów i kosztów z usług długoterminowych wg prawa bilansowego i podatkowego
4.1. Gdy wystawione są faktury za poszczególne etapy wykonania prac
4.2. Gdy nie są wystawiane faktury za poszczególne etapy wykonania prac
5.  Faktury częściowe w prawie podatkowym, ewidencja, ujęcie w księgach
6.  Interpretacje Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej odnośnie przychodów i kosztów z usług długoterminowych

IV. Zasady ustalania kosztów niezakończonych usług budowlanych
1.  Koszty bezpośrednie i pośrednie budowy
2.  Jakie koszty nie kreują kosztów usług budowalnych?
3.  Ustalanie kosztów niezakończonych usług budowlanych
4.  Przewidywane straty na kontrakcie, tworzenie rezerw
5.  Ewidencja rzeczywistych kosztów wytworzenia usług – aspekt bilansowy i podatkowy
5.1. Koszty bezpośrednie dotyczące wielu etapów budowy, które trudno przyporządkować do konkretnego okresu
5.2. Koszty bezpośrednie i pośrednie a koszty podatkowe
6.  Koszty wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na budowie i składki ZUS
6.1. Przykład w aspekcie bilansowym i podatkowym
6.2. Interpretacje podatkowe
                  
V.  Wycena  kontraktów długoterminowych na moment bilansowy w przykładach
1.  Brak możliwości wiarygodnego stopnia zaawansowania niezakończonej usług
2.  Brak możliwości ustalenia całkowitego kosztu wykonania
3.  Ewidencja księgowa
4.  Skutki podatkowe wyceny
4.1. Rezerwy i odpisy na podatek odroczony
4.2. Obliczanie i ewidencja podatku odroczonego
5.  Prezentacja niezakończonej usługi budowlanej w sprawozdaniu finansowym
                                 
VI. Zadania księgowego i innych osób oraz zapisy w zasadach (polityce) rachunkowości
1.  Zadania księgowego
2.  Zadania kierownika produkcji
3.  Zapisy w zasadach (polityce) rachunkowości odnośnie kontraktów długoterminowych
4.  Interpretacje podatkowe  odnośnie kosztów

VII.Dyskusja, odpowiedzi na pytania



•    Główni księgowi oraz dyrektorzy finansowi mający na celu zaktualizowanie i usystematyzowanie posiadanej wiedzy oraz zdobycie dodatkowych umiejętności
•    Osoby planujące rozpoczęcie pracy na stanowisku głównego księgowego
•    Pracownicy działów księgowo-finansowych dążących do pogłębienia wiedzy
•    Osoby zainteresowane tematyką szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się ewidencją zdarzeń gospodarczych, a przede wszystkim dla  głównych księgowych, też dla dyrektorów finansowych.
Na szkoleniu autorka zwraca szczególną uwagę na różnice między gałęziami prawa; normami bilansowymi i podatkowymi, a więc na ewentualne nieprawidłowości, które mogą być popełnione, ponieważ obszar różnic w tych dziedzinach jest duży.
Tematem wiodącym są środki trwałe oraz koszty stanowiące i nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów oraz rozliczanie kontraktów. Ważne są materiały, które otrzymują Państwo w trakcie wykładu: obszerna prezentacja, ale też materiały dodatkowe, w tym wyjaśnienia organów podatkowych. 

•    Zdobycie i pogłebienie umiejętności niezbędnych do rzetelnego wykonywania obowiązków głównego księgowego
•    Nabycie kwalifikacji umożliwiających samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących metod, technik i rozwiązań księgowych, oraz identyfikację ewentualnych ryzyk finansowych i podatkowych
•    Zweryfikowanie i uporządkowanie wiedzy w zakresie tematyki szkolenia
•    Autorskie materiały szkoleniowe umożliwiające systematyzację, uzupełnienie i powtórzenie materiału po odbytym szkoleniu
•    Wymiana doświadczeń między uczestnikami

Genowefa Kawecka - Siuzdak


Ekspert Akademii Kształcenia Kadr w zakresie rachunkowości, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Na tej samej uczelni odbyła studia podyplomowe doradcy podatkowego. Ponadto jest autorką ponad dwustu artykułów  zakresu rachunkowości, podatków i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Jej artykuły były wydawane m.in. w „Rachunkowości”, „Gazecie Prawnej”, „Doradcy Podatnika”, „Monitorze księgowego”. Oprócz tego w jej dorobu są publikacje książkowe m.in. książka „Zakres odpowiedzialności, obowiązków  i uprawnień głównego księgowego”.
Pani Genowefa Kawecka-Siuzdak  przeprowadzała także audyty podatkowe i rachunkowe, udzielała konsultacji oraz zajmowała się pisaniem opinii podatkowych. Od prawie piętnastu lat zajmuje się szkoleniami dla głównych księgowych, księgowych, które łączą w sobie elementy rachunkowe i podatkowe. W polu zainteresowania autorki są zbieżności i różnice między prawem bilansowym i podatkowym.  Te zainteresowania oraz zdobyte doświadczenia wykładowczyni mają wpływ na sposób prezentacji wykładów, które są prowadzone praktycznie, w oparciu o przepisy, interpretacje  organów podatkowych,  orzecznictwo sądowe,  także protokoły pokontrolne Regionalnych Izb Obrachunkowych.
Opinie po szkoleniach Eksperta:

"Należą sie pochwały dla Pani Wykładowcy, za merytorykę, wiedzę i umiejętność przekazu całości obrazu, zarysu szkieletu i poszczególnych elementów."

"Fantastyczna prowadząca z olbrzymia wiedzą i umiejetnością przekazu."
"Kolejne szkolenie z panią Kawecką - Siuzdak oceniam na 6+"
"Szkolenie o wysokim poziomie merytorycznym. Przeprowadzone w miłej i sympatycznej atmosferze. Wykładowca bardzo dobrze przygotowany. Wszelkei materiały opracowane na podstawie bieżacych przepisów i interpretacji."
"Szkolenie rzetelne, fachowe, rzeczowe. Osoba wykładowcy:duży zasób wiedzy, umiejętnie i ze zrozumieniem. Atrakcyjne materiały informacyjne."
"Szkolenie-rewelacyjne.Byłam na wielu szkoleniach i to szkolenie wywarło na mnie największe jak do tej pory wrażenie,oczywiście bardzo pozytywne.Prowadzone w sposób konkretny,zrozumiały,profesjonalny.Atmosfera bardzo przyjazna.Brak zastrzeżeń z mojej strony.Materiały przydatne i profesjonalne.Jeżeli tylko będę miała taką możliwość to skorzystam z kolejnych propozycji z tą osobą prowadzącą." 
"Pod wzgledem merytorycznym bardzo atrakcyjny wykład,atrakcyjne materiały,przykłady zdarzeń(operacji finansowych)".
"Polecam to szkolenie ze wzgledu na profesjonalizm osoby prowadzącej i ogromny zakres materiałów informacyjnych." 
"Bardzo merytorycznie i dogłębnie ujęte problemy dot.funkcjonowania środków trwałych w przedsiębiorstwie-z uwzględnieniem aspektu księgowania zdarzeń gospodarczych.Przyjemny kontakt z Panią prowadzącą szkolenie". 
"Jestem pod dużym wrażeniem merytorycznym przeprowadzonego szkolenia,poruszane tematy trafnie dobrane do potrzeb.Bardzo obrazowo przedstawiona podstawa prawna zagadnienia." 
"Zajęcia prowadzone konkretnie i rzeczowo,a zarazem szczegółowa prezentacja zagadnień,które zostały poparte wieloma przykładami -co ułatwia zrozumienie tematu." 
"Dokładnie przedstawione interpretacje wyroków sądowych,doskonały kontakt ze słuchaczem,dokładna analiza i ocena wszystkich zagadnień,bardzo duża i obszerna ilość materiałów,otwarty,komunikatywny wykładowca."
"Szkolenie prowadzone przez kompetentnego wykładowcę,dobre materiały szkoleniowe".
"Szkolenie prowadzone bardzo rzeczowo i profesjonalnie. Wszelkie omawiane zagadnienia poparte przykładami. Wykładowca zwracał uwagę na błedy popełniane przez podatników. Bardzo czytelne i dobrze przygotowane materiały szkoleniowe. Fachowe porady i wskazóki do wykorzystania w pracy". 
"Szkolenie atrakcyjne pod względem merytorycznym, atrakcyjne materiały, profesjonalizm osoby prowadzącej.Polecam!" 
"Bardzo dobre szkolenie, prowadzone przez bardzo dobrze przygotowaną osobę, rzetelne materiały, praktyczne porady. Naprawdę gorąco polecam." 
 "Szkolenie bardzo dobre. Udzielone zostały odpowiedzi na wszystkie pytania. Bardzo duża wiedza merytoryczna omawianego tematu. Dużo przykładów".
 "Na szkoleniu poruszane zostały istotne kwestie z zakresu środkó trwałych, podanych zostało wiele praktycznych przykładów, jak również potwierdzających właściwe stanowisko interpretacji. Duże zaangażowanie prowadzącej w temacie szkolenia".
 "Wykładowca bardzo komunikatywny i kompetentny. Wykład czytelny i zrozumiały. Bardzo miła atmosfera".
"Bardzo szeroka tematyka szkolenia, zrealizowana wyczerpująco. Wykład poparty wieloma przykładami i interpretacjami."
 "Bardzo dobra prezentacja, obszerny materiał szkoleniowy, wyczerpująca wykładnia przepisów".
 "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Praktyczne spojrzenie na kwestie poruszane na szkoleniu".
 " Konkretne podejście do tematu, z duża ilością egzemplifikacji w formie własnych doświadczeń, czy też poparcia w formie interpretacji prawnych.
 "Szkolenie świetnie przygotowane merytorycznie. Wykładowca miły, sympatyczny, komunikatywny, z ogromną wiedzą, która bardzo jasno i przejrzyście potrafi przekazać."
 " Trudne tematy przedstawiono obrazowo i zrozumiale. "
 "Na szkoleniu omówione były zagadnienia wraz z przykładami dot.KSR w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały. Wykładowca bardzo komunikatywny, posiadający wiedzę, którę w sposób bardzo dobry przekazał wszystkim uczestnikom szkolenia. Godny polecenia."
 "Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie. Doskonałe przygotowanie merytoryczne prowadzącej. Wiadomości przekazane w bardzo jasny i przystępny sposób."
 "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, wiedza przekazana w sposób zrozumiały, liczne przykłady do omawianej problematyki." 
"Merytoryczne szkolenie z uwzględnieniem przykładów"
 "Czytelne , aktualne jasne przepisy podatkowe, ciąg logiczny."
 "Szkolenie bardzo merytoryczne, na wysokim poziomie. Bardzo dobry kontakt z Panią prowadzącą."
 "Szkolenie prowadzone w sposób racjonalny, bardzo szczegółowo, w oparciu o wielość interpretacji i nowinek z zakresu tematu szkolenia."
 "Szkolenie było przeprowadzone bardzo przystępnie i zrozumiale, oparte na przykładach i poparte wyjaśnieniami. Przygotowane materiały bardzo dobre, dokładne i wyczerpujace."
 

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 1620 plus 23% VAT, razem 1992.6
• kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować nawet 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w szkoleniu
• materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacje PPT, pliki PDF, DOC, Excel)
• certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej (PDF)

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Harmongram: 27 września,5,6 października

•   8.30-9.00 rejestracja oraz logowanie do systemu
•   9.00-10.30 szkolenie
• 10.30-11.00 przerwa
• 11.00-12.30 szkolenie
• 12.30-13.00 przerwa
• 13.00-14.30 szkolenie

Zapewniamy:

• 18 godz. lekcyjnych szkolenia
• szkolenie w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• współdzielenie video, umożliwiaijące interakcję z ekspertem oraz innymi uczestnikami szkolenia
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

Wymagania:

• posiadanie komputera, laptopa lub smartfonu z głośnikiem i mikrofonem(jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo)
• dostęp do internetu, przeglądarka Mozilla Firefox, Google Chrome
• celem uzyskania jak nalepszej jakości prosimy zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

27.09

2022

Przegląd zmian podatkowych 2022-2023.

Kołobrzeg Szkolenie wyjazdowe Nowość

25.10

2022

Prawo pracy - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia 2022

Wisła Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

25.10

2022

Przegląd zmian podatkowych

Wisła Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

25.10

2022

Przegląd Rachunkowy - Bilans 2022 , Kontrakty długoterminowe.

Wisła Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

06.12

2022

Przegląd podatkowy 2022- 2023

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

06.12

2022

Przegląd Rachunkowy - Bilans 2022 , Kontrakty długoterminowe.

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

06.12

2022

Prawo pracy 2022-2023 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.12

2022

17.11

2022

06.12

2022

Zmiany CIT 2022r.-2023r.

online Nowość Promocja

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Bardzo czytelny sposób prowadzenia zajęć. Bardzo dobra znajomość problemów, możliwość zadawania pytań."

"Szkolenie bardzo ciekawe, bardzo jasno i zrozumiale przekazane informacje. "

Bardzo rzeczowo, konkretnie z przytoczeniem przykładów z codziennego funkcjonowania"

"Polecam to szkolenie ze względu na profesjonalizm osoby prowadzącej i ogromny zakres materiałów informacyjnych"

„Szkolenie bardzo interesujące. Wykładowca odpowiadał wyczerpująco i zrozumiale na zadawane pytania i problemy. Wykładowca świetnie dostosował się do potrzeb słuchaczy odpowiednio modyfikując zakres tematyczny szkolenia.”

"Prowadzący w konkretny sposób poruszał najważniejsze zmiany w KPA. Podawanie przykładów z "życia" ułatwiło zrozumienie poruszanych kwestii. Bardzo dobre materiały szkoleniowe."

"Duża wiedza praktyczna i merytoryczna prowadzącego. Jasność przekazu. Duży obszar tematyczny."

"Ciekawa tematyka , ważne problemy, kompetentny prowadzący, miła atmosfera, to najważniejsze atuty tego szkolenia. Dziękuję i polecam wszystkim zainteresowanym."

"Organizacja na najwyższym poziomie - znakomity podział na część szkoleniową i relaksacyjną. Duża wiedza prowadzącego."

"Szkolenie pozwala na uniknięcie popełniania błędów w załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym."

X