Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia ONLINE 2020,

Podatki 2020, Prawo pracy, Zarządzanie

X

Nowe obowiązki wynikające z ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. (szkolenie online)
NowośćPromocja

Miejsce: Polska

Termin: 2020-06-03 - 2020-06-03

Prowadzący: Leszek Malinowski

Czas trwania: 6 h

Cena: 349 PLN (399 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 27 maja

1.      Dotychczasowy dorobek prawa krajowego w zakresie bezpieczeństwa informacji.

2.      Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i rozporządzenie o krajowych ramach interoperacyjności.

3.      Cyberprzestępczość – źródła i zagrożenia.

4.      Ramy prawne europejskiego i krajowego systemu cyberbezpieczństwa.

5.      Akty wykonawcze do ustawy krajowej.

6.      Podstawowe pojęcia ustawy.

7.      Struktura zarządzania cyberbezpieczeństwem kraju.

8.      Szacowanie ryzyka jako element cyberbezpieczństwa.

9.      Obowiązki dostawców kluczowych.

10.    Wymogi prawne i funkcjonalne dla systemów informatycznych.

11.    Podmiot publiczny jako operator usługi kluczowej.

12.    Prawne konsekwencje zagrożenia cyberbezpieczństwa.

13.    Zadania podmiotów publicznych w zakresie cyberbezpieczństwa.

14.    Zadania osoby wyznaczonej do kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczństwa.

15.    Odpowiedzialność wynikająca z przepisów ustawy  z dnia 5 lipca 2018 r.   o krajowym systemie cyberbezpieczństwa.

16.    Strategia Cyberbezpieczeństwa RP na lata 2017-2022.

17.    Krajowe ramy cyberbezpieczeństwa na lata 2017-2022

18.    Praktyczne aspekty bezpieczeństwa informatycznego.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników odpowiedzialnych za działaność w zakresie bezpieczeństwa informatycznego lub realizujących zadania audytu wewnętrznego w podmiotach zobligowanych i jednostkach samorządu w oparciu o przepisy ustawy  z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczństwa.

Zapoznanie z przepisami ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki incydentu.

Konkretna wiedza teoretyczna i  praktyczna w atrakcyjnej formie – szkolenie jest krótkie, konkretne i nastawione na przekazywanie wiedzy w jak najatrakcyjniejszy sposób. Podczas szkolenia przeprowadzane są liczne odniesienia do praktyki stosowania ustawy praktyczny charakter – doświadczony trener oprócz działalności szkoleniowej , zajmuje się praktycznym stosowaniem ustawy w jednostkach publicznych. Dlatego każdy przepis prawa konfrontuje z praktyką i oferuje uczestnikom rozwiązania i przykłady.

Leszek Malinowski


Absolwent Uniwersytetu Śląskiego i Studiów Podyplomowych na Wydziale Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Współtwórca i były wykładowca studiów podyplomowych z zakresu ochrony danych osobowych.  Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą PN ISO/IEC 27001:2017.  Certyfikowany Menadżer Ryzyka w bezpieczeństwie informacji wg normy ISO/IEC 27005:2017 i PN ISO 31000:2012. Certyfikowany trener biznesu. Asesor kompetencji zawodowych. Członek Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych. Praktyk z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w ochronie danych, mający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ochrony danych osobowych, na co dzień zajmujący się wdrażaniem systemów zarządzania ochroną danych osobowych i  polityk bezpieczeństwa informacji, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek samorządu terytorialnego.  Administrator Bezpieczeństwa Informacji a od maja 2018 Inspektor Ochrony Danych realizujący usługi outsourcingowe w wielu podmiotach samorządowych różnego szczebla. Projekt manager dla wdrażania projektów z zakresu ochrony danych osobowych w gminach, miastach i powiatach. Pracownik samorządowy szczebla powiatowego.

Opinie uczestników:

"Ocena szkolenia bardzo merytoryczna."

"Bardzo merytoryczny wykład. Istotna cechą wykładu jest podaie konkretnych przykładów z życia przez prowadzącego."

"Bardzo dobry przekaz, wysoki poziom przygotowania merytorycznego oraz doświadczenie w prowadzeniu."

"Wysoki poziom wiedzy merytorycznej prowadzącego. Doskonała organizacja czasu prowadzenia szkolenia."

"Bardzo duża ilość informacji przekazana w prosty, jasny sposób .Ogromna ilość przykładów "z życia wziętych", które w sposób wymowny obrazowały błędy i sytuacje niezgodne z RODO."

"Prowadzący przygotowany merytorycznie, przystepnie przekazuje informacje, przyjemny i zabawny."

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 349 plus 23% VAT, razem 429.27
• kolejnych osób - prosimy o kontakt,
VAT-zw dla szkoleń finansowanych w min 70% z środków publicznych

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego,

(KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować nawet 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w szkoleniu
• materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacje PPT, pliki PDF, DOC, Excel)
• certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej (PDF)

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Harmongram:

•   8.30-9.00 rejestracja oraz logowanie do systemu
•   9.00-10.30 szkolenie
• 10.30-11.00 przerwa
• 11.00-12.30 szkolenie
• 12.30-13.00 przerwa
• 13.00-14.30 szkolenie

Zapewniamy:

• 6 godz. lekcyjnych szkolenia
• szkolenie w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• współdzielenie video, umożliwiaijące interakcję z ekspertem oraz innymi uczestnikami szkolenia
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

Wymagania:

• posiadanie komputera, laptopa lub smartfonu z głośnikiem i mikrofonem(jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo)
• dostęp do internetu, przeglądarka Mozilla Firefox, Opera lub Google Chrome
• celem uzyskania jak nalepszej jakości prosimy zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

30.06

2020

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

30.06

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Karpacz Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

11.08

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.09

2020

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM

Augustów Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.09

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Augustów Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.10

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

08.12

2020

Prawo pracy 2020 - dokumentacja, umowy, regulaminy, wynagrodzenia

Zakopane Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

31.12

2020

31.12

2020

03.06

2020

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Szkolenie prowadzone profesjonalnie, poparte przykładami na bardzo wysokim poziomie"

B. Bartosik

Cen-Rat

"Merytorycznie szkolenie przygotowane wyczerpująco. Komunikatywny i miły prowadzący (.) Jestem zadowolona ze szkolenia pod każdym względem (.) Więcej takich szkoleń.

B. Szczap

Sanny INTEGRA

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Wyczerpująco przekazane informacje dotyczące każdego zagadnienia."

M.Sajewicz-Skibińska

Bartek Candles

"Fantastyczne szkolenie :)" D.Małkowska OPEC

"Duża wiedza praktyczna i merytoryczna prowadzącego. Jasność przekazu. Duży obszar tematyczny."

D. Hebda

Akromar

"Szkolenie przygotowane w profesjonalny sposób, osoba prowadząca bardzo rzetelnie przygotowana z dużą wiedzą. Każde zagadnienie wyjaśnione w prosty sposób, zrozumiały dla każdego uczestnika"

K.Busz

CALDO

„Szkolenie bardzo interesujące. Wykładowca odpowiadał wyczerpująco i zrozumiale na zadawane pytania i problemy. Wykładowca świetnie dostosował się do potrzeb słuchaczy odpowiednio modyfikując zakres tematyczny szkolenia.”

P. Garbarczyk"

P-stwo Kom.l

"Fachowo, materiały w bardzo obszernej formie, polecam"

K.Borto

Szpital Powiatowy

"Wykładowca b.profesjonalnie przygotowany, kompetentny. W rzeczowy sposób przekazuje informacje. Dobra organizacja szkolenia, blisko cetrum miasta, dogodne godziny."

A. Czechowska

Stalprofil SA

"Profesonalnie, rzozumiale i jasno przedstawione zmiany z zakresu VAT, udzielanie odpowiedzi na wszelkie dodatkowe pytania zadawane w trakcie szkolenia obszerne materiały szkoleniowe."

E.Dąbrowa

Polnord SA

X