Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Bilans 2020 - Zamknięcie roku 2020 w aspekcie podatkowym i rachunkowym.

X

Jak skutecznie rozwiązywać konflikty w pracy? -warsztaty praktyczne z elementami mediacji. (szkolenie zdalne)
NowośćPromocja

Miejsce: online

Termin: 2021-01-28 - 2021-01-29

Prowadzący: Barbara Gańcza

Czas trwania: 12 h

Cena: 899 PLN (999 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 21 stycznia

Dzień 1
1.    Czym jest konflikt? – definicja, obszary, złożoność.

2.    Etapy „życia” konfliktu”:
a/ faza utajona- przyczyny
b/ faza przed-konfliktowa- symptomy
c/ faza powstawania negatywnych przekonań i emocji
d/ faza jawnego konfliktu
e/ faza po-konfliktowa
f/ wyciszanie emocji

3.     Rodzaje konfliktów w miejscu pracy
a/ koło konfliktów wg Moore’a
b/ konflikty występujące w zespole rozproszonym
c/ najczęściej występujące przyczyny poszczególnych konfliktów
- organizacyjne ( hierarchia, niezgodność wartości)
- osobowościowe ( błędne przekonania, postrzeganie)
- zewnętrzne
- wewnętrzne

4.    Sposoby diagnozowania konfliktu – arkusze pracy
a/ narzędzia diagnozy
b/ ocena etapu i skali konfliktu
c/ dobór strategii rozwiązania konfliktu

5.    Charakterystyka konfliktu przełożony – pracownik ( case study)
a/ konflikt racji, hierarchiczny, nakładanie się konfliktów.

6.    Specyfika konfliktu między współpracownikami/ między zespołami.
a/ konflikt danych,
b/ komunikacyjne,
c/ relacji
d/ wartości
e/ interesów

7.     Rodzaje reakcji na konflikt dla pracownika i przełożonego- praca w grupach
a/ zarządzanie emocjami w konflikcie
b/ arkusz emocji jako narzędzie pracy własnej
c/ termometr „złości” i rola kotwicy w neutralizacji negatywnych emocji

8.    Komunikacja pionowa i pozioma w pracy i jej rola w tworzeniu i rozwiązywaniu konfliktu.
a/ bariery w komunikacji pionowej jako jedna z przyczyn generowania konfliktu
b/ niewłaściwy przepływ informacji między pracownikami
c/ eskalacja negatywnych komunikatów

9.    Komunikacja w konflikcie
a/ jakie mam mechanizmy obronne?( wypieranie, zaprzeczanie inne)
b/ style komunikacji wg Hartmanna ( jak je rozpoznawać i jakich argumentów używać?)
b/ pętla nawyku komunikacji- wdrażanie skutecznych komunikatów
c/ komunikacja w konflikcie relacji- scenki
d/ narzędzia komunikacyjne właściwego wyrażania problemu
- parafraza, informacja zwrotna, gdybanie

Dzień 2

10.    Efektywne sposoby rozwiązywania poszczególnych konfliktów- praca warsztatowa.
a/ konflikt pionowy ( poziom stanowiska)
b/ konflikt poziomy ( poziom interesu)
c/rozwiązania integratywne

11.    Psychofizyczne skutki konfliktu
a/ dla członka zespołu/ pracownika
b/ dla całego zespołu
c/ dla kadry zarządzającej/ przełożonego

12.    Rola przełożonych w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy pracownikami, zespołami.
a/ systemy hierarchiczne i ich znaczenie w rozwiązywaniu konfliktów
b/ ujawnianie intencji stojących za stanowiskiem
c/ pozytywna funkcja konfliktów w zespole

13.    Umiejętności osobiste przełożonego w rozwiązywaniu sytuacji trudnych.
a/ radzenie sobie z oporem i konfliktem zespołowym
b/ radzenie sobie z buntem
c/ słowa, które przydają się w konfliktowych sytuacjach-praktyczne narzędzie

14.    Zastosowanie mediacji w rozwiązywaniu konfliktu.
a/ rola mediacji
b/ kiedy mediacje są możliwe?
c/ struktura spotkań mediacyjnych
d/ etapy mediacji
e/ efekty mediacji

15.    Stosowanie negocjacji jako ostateczny sposób rozwiązania konfliktu.
a/ przygotowanie do negocjacji
a/ wygrana - przegrana- charakterystyka zachowań stron
b/ wygrana - wygrana - jak ją osiągnąć?
c/ zastosowanie kilku technik negocjacji- scenki
d/ konstruktywne kończenie konfliktu; rozwiązanie, uregulowanie, zawieszenie broni

16.     Regulacje prawne dotyczące rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy

17.     Podsumowanie w formie praktycznych wniosków – katalog dobrych praktyk

Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla, (dyrektorzy, managerowie, kierownicy)

Zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktem, poprzez, usprawnienie właściwej komunikacji w środowisku pracy, przyjęcie postaw integracyjnych, wypracowanie strategicznych rozwiązań kierowniczych, stosowanie technik mediacji i negocjacji.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
•    Rozpoznać sytuację przed-konfliktową  i zdiagnozować konflikt.
•    Sprawnie kierować konfliktem.
•    Wykorzystywać praktyczne narzędzia by efektywnie zażegnać konflikt lub skutecznie rozwiązać już istniejący
•    Budować bezkonfliktową komunikację w zespole.
•    Rozwiązywać konflikty w relacji z pracownikami.
•    Neutralizować negatywne emocje związane z występowaniem i przebiegiem konfliktu

Barbara Gańcza


Ekspert Akademii Kształcenia Kadr, Certyfikowany trener II stopnia, wykładowca akademicki, prawnik, pedagog, manager zasobów ludzkich z kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i warsztaty z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem zespołu, szeroko pojętej komunikacji interpersonalnej (motywowanie, rozwiązywanie konfliktów), autoprezentacji, ochrony danych osobowych. Autorka skryptów do projektu „Akademia Managera”. Stosuje metody aktywizujące uczestników i bazuje na twórczym podejściu . Jej motto to nauka przez doświadczenie.

 

Opinie uczestników po zajęciach eksperta:

"Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie. Prowadząca charyzmatyczna, w ciekawy i prosty sposób przedstawiająca zawiłe przepisy prawne. Zdecydowanie polecam."

"Szkolenie oceniam wysoko, duże zaangażowanie prowadzącego."

"Trudny temat podany jednak w przystępny sposób, zrozumiałym językiem, poparty przykładami."

"Merytorycznie OK. Duży plus za odpowiedzi na bieżąco."

"Szkolenie wyjaśniło podstawy wprowadzania zasad ochrony danych osobowych, przybliżyło sposoby realizacji zadań w tym zakresie. Prowadząca zrobiła to w sposób przystępny i zrozumiały."

"Prowadząca dobrze zna temat szkolenia i posiada umiejętności przekazywania wiedzy dla osób szkolonych. Odpowiadała na pytania i nawiązywała kontakt ze słuchaczem."

"Szkolenie z zgodne z tematyka , poparte czytelnymi przykładami." 

"Forma szkolenia i osoba, która je prowadziła były perfekcyjne i profesjonalne."

"Szkolenie było merytoryczne, poprowadzone w ciekawy i profesjonalny sposób. Duży zasób wiedzy przekazany w bardzo łatwej atmosferze."

 

 

Koszt uczestnictwa:

• jednej osoby 899 plus 23% VAT, razem 1105.77
• kolejnych osób - prosimy o kontakt

Promocje i rabaty nie łączą się.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować nawet 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w szkoleniu
• materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacje PPT, pliki PDF, DOC, Excel)
• certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej (PDF)

Płatności:

• Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Harmonogram:

•   8.30-9.00 rejestracja oraz logowanie do systemu
•   9.00-10.30 szkolenie
• 10.30-11.00 przerwa
• 11.00-12.30 szkolenie
• 12.30-13.00 przerwa
• 13.00-14.30 szkolenie

Zapewniamy:

• 12 godz. lekcyjnych szkolenia
• szkolenie w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• interakcję z ekspertem oraz innymi uczestnikami szkolenia
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

Wymagania:

• posiadanie komputera, laptopa lub smartfonu z głośnikiem i mikrofonem(jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo)
• dostęp do internetu, przeglądarka Mozilla Firefox, Google Chrome
• celem uzyskania jak najlepszej jakości prosimy zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji

Informacje:

• Tel. 601-955-320
• Fax. (46)8332636
• e-mail. biuro@akkonline.pl; www.akkonline.pl

06.04

2021

06.04

2021

31.12

2021

31.12

2021

22.02

2021

22.03

2021

02.02

2021

09.03

2021

12.02

2021

26.01

2021

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Wiedza i doświadczenie prowadzącego bezcenne. Podawanie konkretnych przykładów do omawianych sytuacji. Monika Piotrowska Kornas NZOZ Dentator

"Bardzo podoba mi się sposób prowadzenia szkolenia i przygotowanie osoby prowadzącej szkolenie."

Dom Pomocy Społecznej Jaworzno

"Szkolenie prowadzone fachowo, rzeczowo i konkretnie. Możliwość uzyskania informacji w ramach zadanego problemu w pytaniu..."

E. Malina

Megrez sp. z o.o.

"Merytorycznie-bardzo dobrze.Szeroki przekrój materiału"

Tomasz Łowicki

MZEC

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, czytelne prezentacje i rozległa wiedza osoby prowadzącej szkolenie."

"Bardzo dużo treści, jednak wszystkie najważniejsze punkty wytłumaczone i wyjaśnione. Bardzo dobrze merytorycznie oraz przejrzyście przygotowane materiały."

"Zajęcia prowadzone konkretnie i rzeczowo, szczegółowa prezentacja poparta wieloma przykładami, co ułatwia zrozumienie tematu"

M. Czekalska

Megrez sp.z o.o.

"Szkolenie prowadzone w bardzo miłej atmosferze. Na bieżaco można było zadawac pytania. Wykładowczyni wykazała się dużą wiedzą. Jasno i klarownie wyjaśniała zagadnienia."

J. Kowalczyk

SM Żory

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym..."

D. Pawlikowski

Delta Trans Logistik

"Prowadząca jest niezwykle kompetentna i sympatyczna, otwarta na dyskusje i omawianei problemów z osobami uczestniczącymi w szkoleniu. Szkolenie wyczerpało temat, zostały omówione przykłady"

J. Janus

UM Katowice

X