Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt online
E-mail
Województwo
Stanowisko
Wiadomość
Facebook

Szkolenia wyjazdowe

podatki,prawo pracy,zarządzanie zasobami,

skorzystaj z dofinansowania z BUR lub KFS

X

Przegląd podatkowy VAT, CIT, PIT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.
NowośćPromocja

Miejsce: Zakopane-Szczawnica

Termin: 2019-08-27 - 2019-08-30

Prowadzący: Małgorzata Rzeszutek

Czas trwania: 12 h

Cena: 2299 PLN (2499 PLN) + 23% VAT
cena first minute-obowiązuje do 2 sierpnia

Szkolenie rozpoczynamy we wtorek. Pokój w hotelu otrzymamy już od godziny 16.00, wieczorem zaprosimy Państwa na ciepłą kolację w hotelu. Już tego popołudnia można będzie korzystać z kompleksu spa: basen, sauna,centrum fitness będą do Państwa dyspozycji. Następnego dnia - środa, rozpoczynamy dzień śniadaniem,a potem zapraszamy Państwa na wycieczkę do Szczawnicy a atrakcją dnia będzie spływ Dunajcem. W trakcie wycieczki będzie nam towarzyszył przewodnik górski. Popołudnie oddajemy do Państwa dyspozycji, będzie to czas na spacery, zakupy pamiątek lub relaks w hotelowym spa. Wieczorem zaprosimy Państwa na góralską kolację.

Dzień kolejny- czwartek, śniadanie, a po nim zapraszamy na szkolenie, w przerwie kawa oraz dobry obiad, popołudnie oddajemy do Państwa dyspozycji, czas wolny, odpoczynek, spacery, strefa wellness - relaks w basenie, saunie i jacuzzi a może dodatkowa oferta SPA zadowoli Państwa potrzeby. Tak znakomicie spędzony dzień zakończymy kolacją.

Kolejny dzień – piątek, rano jak zwykle śniadanie, po nim kolejny dzień szkolenia, dyskusje, konsultacje,potem obiad, po którym przyjdzie nam niestety się pożegnać.

Dzień drugi

"Podatki 2019 w praktyce i kolejne planowane zmiany na 2019r "
(szkolenie uwzględnia najnowsze interpretacje podatkowe i orzecznictwo sądowe dotyczące zmian w podatkach w 2019r.)

1.  „Biała lista podatników VAT” od września 2019r.
a) system kompleksowej weryfikacji kontrahentów
b) likwidacja dotychczasowych rejestrów:
- wykazu podatników, w stosunku do których naczelnik urzędu skarbowego nie dokonał rejestracji lub którzy zostali wykreśleni z rejestru podatników VAT,
- wykazu podatników, których rejestracja w zakresie VAT została przywrócona,
– wykazu potwierdzającego status podatników VAT czynnych oraz zwolnionych.
c) nowy elektroniczny wykaz podatników VAT zastępujący dotychczasowe rejestry
d) struktura białej listy podatników VAT, czyli co będzie można sprawdzić? W tym konieczność ujawniania rachunków bankowych związanych z działalnością gospodarczą
e) sankcje za wpłatę na rachunek bankowy kontrahenta inny niż wskazany na białej liście podatników VAT, w tym brak możliwości rozliczenia kosztów uzyskania przychodu związanych z płatnością

2.  Kasy fiskalne on-line – nowe regulacje prawne od 1 maja 2019r
a) nowe rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie kas rejestrujących
b) zapoznanie pracownika do 31 maja 2019r. z informacją o zasadach ewidencji obejmującą podstawowe zasady prowadzenia ewidencji i wystawiania paragonu fiskalnego oraz skutki ich nieprzestrzegania
c) obowiązek wymiany kas fiskalnych dla wybranych podatników już od 1 stycznia 2020r.
d) ulga na zakup kasy fiskalnej
e) zasady przekazywania informacji w ramach kas fiskalnych on - line
f)  terminy wymiany kas
g) kategorie kas według nowego rozporządzenia
h) użytkowanie kas fiskalnych w przypadku problemów z dostępem do internetu

3.  Nowy ważny wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w sprawie kart paliwowych
a) karty paliwowe oferowane przez koncerny paliwowe, towarzystwa leasingowe, firmy zarządzające flotami służbowych samochodów i innych wystawców kart paliwowych
b) status firmy udostępniającej karty paliwa
c) usługa dostawcy kart paliwowych jako usługa kredytowa
d) czy można odliczać VAT od zakupów związanych z kartami paliwowymi?
e) sankcje związane z nieprawidłowymi rozliczeniami VAT kart paliwowych

4. Obowiązkowy split payment od września 2019r.
a) Nowy załącznik nr 15 do ustawy - wykaz towarów i usług objętych split payment.
b) Likwidacja krajowego odwrotnego obciążenia (uchylenie załączników 11, 13 i 14 do ustawy.
c) Sankcje za pominięcie metody split payment przy przelewie bądź przy wystawianiu faktur.
d) Solidarna odpowiedzialność za zaległość dostawcy w VAT - istotna zmiana zasad.
e) Zbiorcze przelewy split payment.
f) Poszerzenie katalogu obciążeń z rachunku VAT. Co jeszcze będzie można płacić z rachunku VAT.
g) Zwrot VAT na rachunek VAT.
h) Przelew z rachunku VAT na konto główne.
i) Należyta staranność.
j) Przepisy przejściowe.

5.  Nowy ważny wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej dla rozliczeń VAT w branży budowlanej zmieniający pogląd zawarty w interpretacji ogólnej Ministra Finansów z 1 kwietnia 2016 r.
a) moment wykonania usługi w branży budowlanej
b) rola protokołu zdawczo – odbiorczego
c) obowiązek dostosowania umów do nowej interpretacji przepisów

6.  Skutki wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w sprawie zgodności z prawem unijnym przepisów ustawy o VAT, wyłączających z prawa do odliczenia kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia usług noclegowych i gastronomicznych (art. 88 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT).
a) definicja usług turystycznych
b) refakturowanie usług noclegowych i gastronomicznych
c) czy można odliczać VAT od usług noclegowych i gastronomicznych po wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej?

7.  Projekt nowej matrycy stawek VAT
a) rezygnacja z PKWiU na rzecz nomenklatury scalonej
b) charakterystyka nomenklatury scalonej
c) nowe zasady ustalania stawek VAT
d) towary co do których podatek VAT zostanie obniżony
e) towary co do których podatek VAT zostanie podwyższony

8.  Wiążąca informacja stawkowa (WIS)
a) dotychczasowe problemy z ustaleniem prawidłowego PKWiU oraz stawki podatku VAT na tle orzecznictwa i stanowisk organów podatkowych
b) elementy WIS
c) kto będzie mógł wystąpić o WIS?
d) postępowanie w sprawie wydania WIS
e) zaskarżalność decyzji o WIS

9.  Korekty faktur VAT w 2019 r. – nowy ważny wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie elektronicznych potwierdzeń odbioru faktur korygujących
a) faktury korygujące – najczęstsze problemy
b) noty korygujące – najczęstsze problemy
c) faktury elektroniczne – zasady wystawiania, przesyłania oraz przechowywania – najczęstsze problemy
d) ważny korzystny dla podatników wyrok NSA dot. elektronicznego potwierdzania odbioru faktur korygujących.

10. Ustawa nowelizująca z dnia 22 listopada 2018 dot. bonów w podatku VAT
a) bon jednego przeznaczenia
b) bon różnego przeznaczenia
c) podstawa opodatkowania, stawka VAT, moment powstania obowiązku
podatkowego względem emisji, sprzedaży bonów

11. Ustawa z dnia 9 listopada 2018 o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym – zmiany obowiązujące od 18 kwietnia 2019r.

12. Planowana likwidacja deklaracji VAT
a) projekt ustawy nowelizującej z 30 listopada 2018 - dot. w szczególności
likwidacji deklaracji VAT na rzecz JPK_VAT
b) korzyści dla podatników dotyczące likwidacji VAT

13. Wybrane, aktualne praktyczne problemy na gruncie podatku VAT
a) praktyka organów podatkowych w zakresie kwestionowania prawa do odliczenia podatku naliczonego (metodyka w sprawie należytej staranności podatnika)
b) odliczanie podatku naliczonego po upływie przedawnienia
(wyrok TSUE z 12 kwietnia 2018 w sprawie Biosafe, sygn. C-8/17)
c) kary umowne a podatek VAT

14. Najnowsze interpretacje podatkowe dotyczące nowych zasad rozliczania samochodów osobowych w firmie od 2019r.:
a. podwyższenie limitu wartości samochodu amortyzowanego w kosztach podatkowych z 20.000 Euro do 150.000 zł (dla samochodów elektrycznych do 225.000 zł)
b. podwyższenie limitu ubezpieczenia Autocasco ujmowanego w koszty wg zasad jak w punkcie a
c. ograniczenie kosztów używania samochodów przedsiębiorcy w kosztach podatkowych do 75% tych wydatków
d. likwidacja kilometrówki i nowy limit wydatków z tytułu używania samochodów osobowych nie wprowadzonych do ewidencji środków trwałych do 20% tych wydatków

15. Zmiany w systemie rozliczania podatku u źródła w 2019r.
a) kopia certyfikatu rezydencji w systemie podatku u źródła
b) zasady poboru przez płatników podatku u źródła w przypadku wypłat należności do kwoty 2 mln zł
c) zasady poboru przez płatników podatku u źródła w przypadku wypłat należności powyżej 2 mln zł

16. Inne praktyczne skutki zmian w CIT i PIT w 2019r.:
a) zmiany w definicji małego podatnika od 1 stycznia 2020r. – konsekwencje praktyczne
b) możliwość jednorazowego rozliczenia straty do wysokości 5 mln PLN
c) obniżka stawki CIT
d) nowe zasady opodatkowania obrotu wierzytelnościami oraz obrotu pakietami
e) instytucja Innovation Box w polskim systemie podatkowym
– nowe preferencyjne zasady opodatkowania kwalifikowanego dochodu z niektórych praw własności intelektualnej
f) zmiany w zakresie opodatkowania nieruchomości komercyjnych
– nowe zasady wyliczenia tzw. minimalnego podatku dochodowego

17. Do każdego panelu przewidziana jest dyskusja oraz pytania.

Dzień trzeci

1. Zakres przedmiotowy raportowania
a. Definicje uzgodnienia, schematów podatkowych
– Krajowych
– Transgranicznych
– standaryzowanych
b. Okoliczności, które nie powodują obowiązku raportowania:
– Bieżące doradztwo podatkowe
– Audyty i przeglądy
c. Które schematy są objęte raportowaniem? Przykłady schematów w zależności od typu rozliczanego podatku
d. Definicja podmiotu kwalifikowanego, czy tylko sektor prywatny czy również publiczny?
e. W którym momencie powstaje obowiązek raportowania?

2. Podmioty zobowiązane do raportowania – definicje i obowiązki, wskazanie przykładów osób z trzech grup
a. Promotor – jakie osoby wokół przedsiębiorstwa są promotorami?
b. Korzystający – kto powinien raportować samodzielnie?
c. Wspomagający -  rola zespołów księgowych i finansowych

3. Struktury w formacie XML - raportowanie do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej
a. Terminy raportowania, w tym raportowanie schematów wstecz
b. Sposób raportowania – narzędzia udostępnione przez Ministerstwo Finansów, wyjaśnienie które schematy stosuje się do danych podatków
c. Raportowanie przez promotora, korzystającego, wspomagającego – schematy, podobieństwa, różnice
d. Tajemnica zawodowa a obowiązek przekazania informacji
e. Sankcje administracyjne i karne

4. Zakres raportowanych informacji
a. Wykazanie przesłanek uzasadniających raportowanie
b. Opis uzgodnienia oraz działalności gospodarczej (problem z tajemnicą przedsiębiorstwa)
c. Opis czynności służących realizacji uzgodnienia
d. Informacja o innych podmiotach uczestniczących w uzgodnieniu

5. Wewnętrzna procedura MDR
a. Kto ma obowiązek wprowadzenia?
b. Jakie korzyści wprowadza?
c. Co powinna zawierać?
d. Jak ukształtować obowiązki w procedurze MDR

6. Raportowanie schematów podatkowych – możliwe konsekwencje nowelizacji
a. Czy możliwe jest wycofanie się z przepisów o MDR?
b. Możliwość kwestionowania polskich przepisów w TSUE
c. Możliwe kontrowersje w orzecznictwie
d. Zastosowanie schematów podatkowych przy innych prowadzonych kontrolach

7. Postępowanie w sprawie zastosowania klauzuli
a. Właściwość organów podatkowych
b. Możliwość korekty deklaracji
c. Wykonalność decyzji przed organami lub w toku postępowania sądowo-administracyjnego
d. Postępowanie podatkowe

8. Dodatkowe zobowiązanie podatkowe od 1 stycznia 2019 r.
a. Przypadki, w których organ podatkowy wymierza sankcję z Ordynacji podatkowej
b. „Dobra wiara” podatnika a możliwość odstąpienia od sankcji
c. Stawki dodatkowego zobowiązania – obostrzenie sankcji
d. Postępowanie zmierzające do nałożenia sankcji

Dzień drugi

•    przedsiębiorcy
•    specjaliści podatkowi,
•    właściciele biur rachunkowych;
•    księgowi
•    pozostałe osoby zainteresowane chcące poszerzyć swoją wiedzę i kwalifikacje.

Dzień trzeci

•    wszyscy przedsiębiorcy
•    specjaliści podatkowi, w tym specjaliści CIT, PIT i VAT;
•    właściciele biur rachunkowych;
•    księgowi
•    pozostałe osoby zainteresowane chcące poszerzyć swoją wiedzę i kwalifikacje.

Dzień drugi

•    Przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy w zakresie zmian w VAT, CIT i PIT w 2019 i planowanych zmian w 2019r.
•    W trakcie szkolenia szczególny nacisk zostanie położony na przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej i prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z wprowadzonych i planowanych zmian podatkowych.
•    Możliwość sprawdzenia swojej wiedzy na przykładach.
•    Okazja do zadawania własnych pytań prowadzącemu warsztat doradcy podatkowemu i radcy prawnemu.
•    Wymiana doświadczeń z innymi Uczestnikami szkolenia.

Dzień trzeci

Nowelizacja ustaw o podatkach dochodowych wprowadza obowiązek raportowania schematów podatkowych, których wdrożenie skutkuje powstaniem korzyści podatkowej już od 1 stycznia 2019r. Będzie nią zasadniczo każdy przypadek oszczędności podatkowej, m.in. niepowstanie zobowiązania podatkowego, obniżenie jego wysokości, a także powstanie albo zawyżenie straty podatkowej. Już teraz podatnicy powinni przygotować się do realizacji obowiązków wynikających z raportowania. Celem szkolenia jest omówienie tych nowych obowiązków wraz z dotychczasową praktyką dotyczącą stosowania klauzuli dotyczącej unikania opodatkowania. Na szkoleniu zostanie omówiona dotychczasowa praktyka organów skarbowych dotycząca stosowania klauzuli w optymalizacjach podatkowych. Szkolenie kompleksowo omawia instytucje  schematów podatkowych oraz klauzuli we wszystkich rodzajach podatków. Klauzula obejścia prawa podatkowego (we wszystkich podatkach poza VAT) oraz nadużycie prawa (w podatku VAT) uruchomiła mechanizm podatkowy, który pozwolił Ministrowi Finansów oraz organom podatkowym podważenia każdej transakcji podatkowej. Podatników nie chronią nawet interpretacje podatkowe.  Szkolenie uwzględnia dotychczasowy dorobek orzecznictwa polskiego oraz unijnego (orzecznictwo TSUE) dotyczącego poruszanych zagadnień.

Cel szkolenia:
•    Przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy w zakresie zmian 
•    W trakcie szkolenia szczególny nacisk zostanie położony na przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej i prawidłowej realizacji obowiązków wynikających ze zmian podatkowych. 
•    Możliwość sprawdzenia swojej wiedzy na przykładach.
•    Okazja do zadawania własnych pytań prowadzącemu warsztat doradcy podatkowemu
•    Wymiana doświadczeń z innymi Uczestnikami szkolenia.

Dzień drugi

•    pełny zakres wiedzy teoretycznej;
•    pełny zakres wiedzy praktycznej poparty przykładami praktycznymi
•    możliwość konsultowania swoich wątpliwości z doradcą podatkowym i radcą prawnym prowadzącym szkolenie  w trakcie szkolenia
•    możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia;
•    szeroki zakres materiałów szkoleniowych.

Dzień trzeci

•    pełny zakres wiedzy teoretycznej;
•    pełny zakres wiedzy praktycznej poparty przykładami praktycznymi
•    możliwość konsultowania swoich wątpliwości z doradcą podatkowym i radcą prawnym prowadzącym szkolenie  w trakcie szkolenia
•    możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia;
•    szeroki zakres materiałów szkoleniowych.

Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy, właściciel kancelarii podatkowej, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w trakcie pisania doktoratu z zakresu cen transferowych,  specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 10-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT jak i materiałów na kursy dla administracji podatkowej organizowanej przez Ministerstwo Finansów. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności : w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych, podatkowym prawie międzynarodowym.

Opinie:

"Pani prowadząca szkolenie bardzo zrozumiale przekazywała wszystkie informacje dotyczace tego szkolenia."

M.Kubicz PAS

"Temat wyjaśniony wyczerpująco, ciekawie."

A.Pilip VCentrum

"Pani Rzeszutek bardzo kompetentna i rzetelna."

R.Dłubała Everest Finanse

"Wykładowca osoba kompetentna, przygotowana do zajęć."

Z.Zygner-Arent Novago

"Profesjonalność pod względem organizacji szkolenia i kompetencji wykładowcy."

J.Kroczyńska John Cotton Europe

"Wysoki poziom, miła atmosfera.Polecam."

 A.Habas 

"Merytoryczne przedstawienie zagadnień, problemy predstawione w sposób przerzysty, jasny, wycerpujący. Materiały szkoleniowe są pogrupowane tematycznie ze wskazaniem przepisów, ułatwia to szukanie danego problemu."

 J. Kobierska PPHU Jantal

"Bardzo dobra komunikacja osoby prowadzącej z uczestnikami. Możliwość zadawania pytań i bieżące uzyskanie kompetentnej odpowiedzi.Polecam osobę prowadzącą panią Małgorzatę Rzeszutek."

 I. Matyja Chomer Capital

 

Koszt uczestnictwa:

    -jednej osoby-promocja- 2299 plus 23% VAT

    -osoba towarzysząca od 360 zł – prosimy o kontakt

    -dopłata do pokoju jednoosobowego- 270 zł

    -udział w samym szkoleniu 449 zł za dzień

    -pobyt dwudniowy ze szkoleniem 1590 zł

    Powyższe ceny są cenami promocyjnymi i obowiązują do 2 sierpnia 2019 r.

Uwaga: Na szkolenie można pozyskać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego lub z Bazy Usług Rozwojowych,

1. (BUR) Na usługi zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych mikro, mały lub średni przedsiębiorca pozyska dofinansowanie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO). http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Oferta AKK: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=21308

2. (KFS) Pracodawca starający się o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego musi wnieść wkład własny w wysokości 20% kosztów, zaś 80% kosztów kształcenia ustawicznego sfinansuje KFS. W przypadku mikroprzedsiębiorstwa, tj. pracodawcy zatrudniającego do 10 osób, ze środków KFS można sfinansować 100% kosztów kształcenia ustawicznego. http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje:

    -uczestnictwo w szkoleniu

    -serwis kawowy

    -trzy noclegi (w pokoju dwuosobowym)

    -basen, centrum fitness, sauna

    -pełne wyżywienie

    -atrakcje regionalne

    -bilety wstępu

    -parking

    -materiały szkoleniowe

    -certyfikat ukończenia

Płatności:

    Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.

Miejsce szkolenia:

    Szkolenie jest realizowane w hotelu Skalny

    Adres zostanie Państwu przekazany w zaproszeniu.

Zaproszenie zawiera:

    -temat szkolenia

    -miejsce

    -datę realizacji

Informacje:

    Tel. 601-955-320; 665870100

    Fax. (46)8332636

    e-mail. biuro@akkonline.pl

27.08

2019

27.08

2019

27.08

2019

27.08

2019

Przegląd podatkowy VAT, CIT, PIT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

27.08

2019

Zmiany podatkowe VAT, CIT 2019 i 2020 w przedsiębiorstwach komunalnych i wodociągach.

Zakopane-Szczawnica Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

12.09

2019

Zmiany VAT, CIT, PIT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Mielno Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

12.09

2019

24.09

2019

Przegląd podatkowy VAT od maja i września 2019,Schematy podatkowe.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

24.09

2019

Zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja-motywacja-rozwój.

Polanica- Praga Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

17.10

2019

Inspektor Ochrony Danych (IOD) dla służb mundurowych

Ustroń Szkolenie wyjazdowe Nowość Promocja

E-mail znajomego

Twoje imię i nazwisko

Twój e-mail

X

"Duża ilośc informacji przekazana rzeczowo w krótkim czasie. Przystęny przekaz w formie wykładu z elementami ćwiczeń i konsultacji oraz dyskusji."

A.Karska

Geotermia Poddębice

"Wyczerpujące odpowiedzi na zagadnienia zadawane przez uczestników szkolenia."

E. Jędrzejczyk

Dom Pomocy Społecznej

"Wiedza z zakresu szkolenia została przekazana w sposób profesjonalny, łatwy do przyswojenia. Informacje zostały poparte przykładami wziętymi z życia."

E. Synak

Anro-Trade

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie. Ciekawy sposób przekazania wiedzy".

A. Tomaszewska

Poly GAZ

"Szkolenie oceniam na bardzo wysoki poziom merytoryczny. Prowadzący posiada wysokie umiejętnosci przekazywania wiedzy w sposób zrozumiały i ciekawy"

K. Tucka

Miejskie Sieci Cieplne

"Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie. Doskonałe przygotowanie merytoryczne prowadzącej. Wiadomości przekazane w bardzo jasny i przystępny sposób."

Z.Korniluk

Premont

"Szkolenie bardzo interesujące, ciekawie prowadzone z ujęciem przykładów z życia codziennego."

E.Kuśniewska

ŚDS

"Temat szkolenia bardzo ciekawy, poruszone problemy były wyjaśniane na bieżąco na szkoleniu"

G. Szałek

ZUK

"Dobre przygotowanie prowadzącej szkolenie, wysokie kwalifikacje. Ciekawa prezentacja. Obszerne materiały i doświadczenie w praktyce"

S. Kasprzak

Usługi Projektowe

"Dzisiejsze szkolenie uważam za bardzo dobrze przeprowadzone Pani Genowefa jest osobą bardzo rzetelną, mającą ogromną wiedzę na poszczególne tematy. Wyjaśnia wszystkie zagadnienia bardzo wyczerpująco."

K. Gudwańska

Miejski Zarząd Budynków

X